DTA Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 har 2mb fra NGT, og synes alle sidene er noe vannvittig trege. Har vært sånn (mer eller mindre) en uke nå. Andre som har problemer? (bergen centrum). mvh thomas Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 syns d har gått litt tregere jeg oxo... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Her går det så det suser iallefall Lenke til kommentar
DTA Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 nedlastinger har bra hastighet ja, men synes websider er meget trege. ikke vet jeg hva det er Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Her er websider og downloading ypperlig. Har Charlie og downer i 250K i dette øyeblikk. Godt fornøyd jeg Bor på Voss (ett stykke nord for Bææærgen). Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 går så det suser med charlie linja mi hvertfall... har ikke merket noe treghet ennå hvertfall.. Lenke til kommentar
DTA Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 "shrugs". går som en kule nå som jeg bare bruker firebird Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå