Håvard Hofstad Ruud Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Eidos Montreal er fulle av selvtillit om sitt nye prosjekt.Intervju: Thief Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Tror spillet blir bra. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 fårsat skeptisk men lever i håpet så lenge dei ikkje gjør garret til ein "robin hood" karakter Lenke til kommentar
Rbkk Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Lytte til fansen? Ingen stephen Russel som Garrett Ingen Hammerites og Pagans Ingen zombier og magiske elementer Hot spots når det kommer til bruk av taupiler. Ikke noen Keepers Lenke til kommentar
Psyfly7 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Lytte til fansen? Ingen stephen Russel som Garrett Ingen Hammerites og Pagans Ingen zombier og magiske elementer Hot spots når det kommer til bruk av taupiler. Ikke noen Keepers Shiiiit.. Har fortsatt et lite håp uansett. Det skal helt klart spilles på PC når den tid kommer *krysser fingrene* Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Bortsett fra det med stemmen til Garret, vet vi egentlig at resten er borte? De gamle faksjonene vil sikkert ikke inneha noen hovedrolle, men siden det er gått en del tid, vil det bli rimelig historieløst å ikke legge igjen noen "clues" fra den epoken. Etter å ha sett en gameplay-demo, fikk jeg faktisk trua litt tilbake på det her, som den die hard fan-en jeg er... Lenke til kommentar
Rbkk Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Bortsett fra det med stemmen til Garret, vet vi egentlig at resten er borte? De gamle faksjonene vil sikkert ikke inneha noen hovedrolle, men siden det er gått en del tid, vil det bli rimelig historieløst å ikke legge igjen noen "clues" fra den epoken. Etter å ha sett en gameplay-demo, fikk jeg faktisk trua litt tilbake på det her, som den die hard fan-en jeg er... De har som sagt at makten i The City har skiftet, samt at de gamle fraksjonene ikke vil være en del av historien. Når det er sagt så har man sett keepers statuer, samt også en hammerite statue på screenshots, og at bordellet The house of Blossom skal vist nok være det gamle keepers hovedkvarter fra Thief DS. Zombier og magi har de direkte uttalt at vil bli tonet ned, man kan vist høre snakk om dem, men de vil ikke være med i spillet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 For alle som er interesserte i å gjenskape de gode Thief-minnene: http://www.thedarkmod.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå