Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Hei, jeg tror det er et eller annet program som gir firefox så mye reklame, men jeg vet ikke hvilket. Det står masse "ads not by this site", masse tomme popup-vinduer, problemer med diskusjon, mer reklame på google "better deals" når jeg er på eBay, etc. masse annen reklame/problemer. (Har adblock) Endret 18. oktober 2013 av Slettet-k4hfXf Lenke til kommentar
Hardwareman Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Last ned ad block for Firefox, dette skal fjerne alle unødvendige pop ups og reklamer https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/adblock-plus/ Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Installer popup blocker og adblocker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg hadde addblock fra før, men det ser ikke ut til å virke. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hadde samme problemet igår med Chrome. Avinstaller og installer det på nytt, så ut til å fungere for min del. Kjører Better popup blocker og Adblock Plus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Men firefox er den eneste nettleseren jeg har Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er noen av reklamene av den lugubre typen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Nei. Det er mest "vinn en iFone 5" og ja, jeg kan stave iPhone. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Altså mest sansynlig så er det snakk om en trojan eller malware. Prøv Malwarebytes og eller Spybot Search and destoy Lenke til kommentar
Hardwareman Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 send bilde av det du har installert på pcn. Ta et utklipp av programfilene dine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Å avinstallere og så innstallere virket ikke. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Da ville jeg prøvd å scanne med programmene listet over. Lenke til kommentar
Hardwareman Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det kan være en Malware som det er snakk om av andre brukere i denne tråden. Regner med at du har windows 8, og om du har Pro så bør du ha et antivirus program. Om du ikke har det bør du få lastet det ned. Du kan bruke Microsoft Security Essentials, merk deg at det er om du har en gyldig Windows lisens. Du trenger heller ikke ASK toolbar! Har ingen ting med problemet å gjøre, men irriterer meg litt. med trend micro online scan, kan du ta en virus scan helt gratis uten å laste ned noen ting. Link til Trend Micro: http://housecall.trendmicro.com/ Om det skulle vise seg at du ikke har noe som helst virus, men bare har masse plagsom spam fra firefox. Så ville jeg heller innstallert Google Chrome, og avinstallert Firefox, da jeg har hatt dårlige erfaringer med adblock og Firefox. Merk deg også at, om du innstallerer mange plugins, så kan dette også medføre virus, og plagsomme reklamer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå