Martinhenr Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 hvordan ville dere ha løst dette scenarioet; har win 7 64-bit på gammel pc, skal installere windows 8.1 på splitter ny pc.. kan jeg enkelt lage bootable på gammelpcen og fyre igang nymaskina slik? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Kjøpte meg en ny laptop fra HP her om dagen, og det fulgte med Windows 8.1. Problemet er at jeg byttet ut harddisken med en SSD med en gang, og jeg fikk ikke med noen cd-key siden det visstnok ligger "innbakt" i BIOS. Utfordringen da igjen er; Hvordan får jeg lastet ned original Windows 8.1-iso slik at jeg får installert det? Ser jo at du må ha cd-key for å laste den ned fra Microsoft... Kjører Windows 7 på den maskinen for øyeblikket, men det fungerer ikke så bra som jeg hadde håpet på. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor ikke bare klone over innholdet fra den snurredisken over på SSD disken, så har du alt originalt, inkludert recoverypartisjonen osv som kanskje du trenger en annen gang. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det har jeg faktisk ikke vurdert engang. Det var slettes ikke dumt når jeg tenker etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå