rosti99 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Har noen problemer med oppdateringen av windows 8.1. har windows 8.1 preview. jeg fant ikke oppdateringen av windows 8.1 i store så jeg brukte denne linken http://windows.microsoft.com/nb-no/windows-8/update-from-preview Så trykket jeg på Download Men så kommer det en melding opp der det står "Your Windows 8.1 Preview install couldn't be completed. Something happened and the install of Windows 8.1 Preview can't be completed" Noen av dere som vet hvordan man fikser dette? Vil ikke være stuck med betaen Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hei, har selv store problemer med å få tak i 8.1. hold på i går siden kl 13.00 til seint på kvelden, hold på i dag siden kl 05.00. men men Lenke til kommentar
Switters Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du sjekker i Store? Den dukker ikke opp i Windows update, men i Store. Søkte etter oppdateringer i Windows update en stund selv.. Lenke til kommentar
rosti99 Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Finner den ikke store... brukte linken som er litt lenger opp Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du sjekker i Store? Den dukker ikke opp i Windows update, men i Store. Søkte etter oppdateringer i Windows update en stund selv.. i Store ja! og:http://windows.microsoft.com/nb-no/windows/home Lenke til kommentar
rosti99 Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Den dukker ikke opp i store for meg... blir veldig irritert, siden jeg liker ikke betaen Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Muligens teit spørsmål, men har du sett på innholdet i Store, gjerne et enormt "ikon" på ca. halvparten av venstre side i butikken? Må dessverre innrømme at jeg irriterte meg over ikke å ha sett oppdateringen før mitt Aha!-Idiot!-øyeblikk; jeg hadde bare sett på "updates"-linken i høyre hjørne som selvsagt var tom... Lenke til kommentar
rosti99 Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Muligens teit spørsmål, men har du sett på innholdet i Store, gjerne et enormt "ikon" på ca. halvparten av venstre side i butikken? Må dessverre innrømme at jeg irriterte meg over ikke å ha sett oppdateringen før mitt Aha!-Idiot!-øyeblikk; jeg hadde bare sett på "updates"-linken i høyre hjørne som selvsagt var tom... Ja jeg har sett igjennom hele store... finner ingen ting... Lenke til kommentar
rosti99 Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Fant det ut, det var noen updates som måtte oppdateres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå