wander Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg lurer på hvordan det er i forhold til å innstallere 8.1 på nytt. Jeg oppdaterte fra 8.0 til 8.1 i går, og fikk da den windows.old-mappa. Og noen programmer ble borte. Jeg tenker på å ta en rens og fjerne alt og innstallere på nytt (pc'n er helt ny, så jeg har ingenting av bilder eller dokumenter på den enda - det lille jeg hadde har jeg lagt over i skydrive) Hvis jeg innstallerer helt på nytt igjen - vil jeg da få tilbake windows 8.0 for så og måtte oppdatere til 8.1 igjen? Eller er det en mulighet for meg å gå rett til 8.1 når det innstalleres på nytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 du kan kjøpe win 8.1 som en egen versjon. du kan jo formatere for så bare å oppdatere, men da vil du alikevel få den win.old mappen. her har du noen diskbaserte utgaver å velge mellom: http://www.komplett.no/search?bn=10335&category=10335_Programvare&cnet=Produktserie_A00600++%C2%A7Windows+8.1&manufacturer=Microsoft&q=*%3A* Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du kan laste ned setup og lage ISO via denne linken, så lenge du har produktnøkkelen til Windows 8. Lenke til kommentar
wander Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Tusen takk for svar Skal se om jeg ikke får til dette med ISO når jeg kommer hjem fra jobb i dag. Lenke til kommentar
otl Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du kan laste ned setup og lage ISO via denne linken, så lenge du har produktnøkkelen til Windows 8. Kan en bruke den når en har oppgraderings versjon av Windows 8 også? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det var ikke så rett frem som jeg skrev i post #3 dessverre. Men det finnes en løsning! Se min tråd: Hvordan laste ned setup/ISO av Windows 8.1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå