Cuneax Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Kanskje de er lure, men det hjelper ikke når de ikke er sanne.5 usanne måter å gjøre hverdagen enklere på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Foreldrene mine mener at batteriene må være i kjøleskapet hele tiden Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det har begynt å gå inflasjon i slike videoer. Ikke at jeg klager på det. Folk (meg selv inkludert) har ikke vondt av mer kritisk tankegang og kildekritikk. For et par år siden havnet jeg nesten i klammeri med to barnehageansatte fordi jeg påpekte at plakaten som lærte ungene om hvordan tungen er delt opp i soner for smak var feil. Det gikk over når jeg ba de prøve selv. Dagen etter var plakaten tatt ned. Så til tross for at man daglig opplever noe annet enn hva man har lært, fortsetter man å tro på det. Spør venner om å nevne 5 dinosauruser. Hvor mange nevner Brontosaurus? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg