Gå til innhold

hvilken gf4?????

dangerc

Anbefalte innlegg

har tenkt og spandere paa meg en gf4 og da en ti4600..

hvilket gf4kort er best (tenker spesielt rettet mot gf4 ti4600)

hvilken produsent er best? gainward, asus ol.

(hvilken produsent har de mest stabile kortene, best ram, mest overklokkingsvennlig osv)..

noen som har gjort seg en formening om dette....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

asus er vell best. Har selv bestillt meg gainward gf4 ti4400 gleder meg som et lite barn :grin:

EpoX 8kha+

T-Bird 1400@1600

Gainward GeForce3 Ti200

256MB RAM pc2100 cas2.5@cas2

[ Denne Melding var redigert av: pegg på 2002-02-15 20:19 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-15 23:51, runowner skrev:

velg Asus, creativ har de dårligste kortene på markede. Har selv hatt begge deler, Creativ STINKER.

Asus er konge.

Har sett liknende kommentarer mot Creativ kort en del ganger. Noen som har lyst til å utbrodere litt?

Skal ha meg et TI4400 eller TI4600-kort, men lurer også litt på merkene. Hva er det som er så dårlig med Creative?

Legg merke til at de fleste av oss som skal kjøpe ny hardware generelt gir en god dag i merke-lojalitet.

Vi vil ha facts! Er det bedre støttekretser? Er de klokket annerledes? Bedre drivere? Support? Ytelse? What?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-15 23:51, runowner skrev:

velg Asus, creativ har de dårligste kortene på markede. Har selv hatt begge deler, Creativ STINKER.

Asus er konge.

Kan du si hvilket Creative kort du har hatt, vanskelig å se at Creative argumentet ditt holder mål når du ikke engang kan nevne hvilket kort det er snakk om.

Har selv Creative GF3 Ti500 og det er ett utmerket kort, både i spill og 2d. Nå har jeg hatt GF2 kort fra Gainward, Point of View og Asus før denne og de var rett og slett håpløse på 2d delen. Har også hatt ATI Radeon 8500 for en kort periode og Creative GF3 kortet henger med på 2d.

Er Creative sine GF3 kort dårlig så må du si det samme om MSI korta, for det er de som lager dem. Creative putter bare sin logo på. Kjører forresten 1280x1024@99Hz og bildet er knivskarpt, har også testet 1600x1200@85Hz i 32bits farger fortsatt knivskarpt.

Nå overklokker ikke jeg skjermkort eller noe som helst annet, så om OC egenskapene til Creative kan jeg si lite om.

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...