fjarle Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Nye Xiaomi Mi3 gikk som varmt hvetebrød. Så lenge det rakk.Xiaomi solgte ut mobil på nitti sekunder 1 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Stiligt. Håper dere (amobil.no) var en av dem hundre tusen som fikk, slik at dere kan kjøre en test 1 Lenke til kommentar
grenness Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Den MI3 som ble utsolgt var den som er for det kinesiske mobilnettet. Den med GSM-støtte har først begynt å komme ut på markedet i disse dager, hovedbulken kommer i desember (men antakelig kun 16 eller 32GB-modellen, 64GB-modellen sier ryktene først vil slippes i januar). Jeg var visstnok førstemann som forhåndsbestilte MI3 fra Ibuygou.com i begynnelsen av september mens lanseringskonferansen fortsatt pågikk, men har nå gitt beskjed om at jeg kansellerer da det altså tar for lang tid før jeg antakelig får min 64GB-versjon. Og uten LTE så tenker jeg at jeg heller skal se etter noe annet (tips mottas gjerne!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg