Gå til innhold

Skulderveske til kamera/PC og skole utstyr

Anbefalte innlegg

Har en fotosekk fra før, men når jeg trasker i byen/ ute spesifikk for å fotografere så synes jeg at det kan bli noe tungvindt med en sekk, da hele sekken må av ryggen for å legge kamera tilbake og hente det igjen. Synes at sekken fungerer utmerket til lengre turer, f.eks i skogen.

Da har jeg tenkt at en fotobag må være noe lettere å ha med å gjøre med tanke på at det er mulig å ta opp og legge ned kameraet uten å måtte ta av skuldervesken. Har også tenkt at det må være greit å ha byttet ut skole sekken med en skulder veske å.

Dermed burde det være mulig å slå to fluer med en stein. Altså kjøpe en fotoveske som også kan brukes til skolen. Derfor må den romme en pc på 15" (http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXMCEED016/acer-aspire-v5-15-6-barbar-pc-solv), kunne fjerne foto veggene for å få plass til en bok og notatblokk. På foto utstyrs siden så har ikke så veldig mye per dags dato. Det jeg har er Canon 550d med 18-55mm og 50mm.

Jeg har ca null peiling innen dette området og håper dere kan hjelpe meg. De fotoveskene jeg har sett på har som regel plass til 13" og ikke 15" som jeg har.

Annen info som er nyttig:

Mann

Helst under 1000 kroner for skuldervesken.

Kan kjøpe ifra utlandet hvis det er billigere eller de har ting som ikke er å få tak i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Crumpler har jeg veldig sansen for. Kan være noe vanskelig å komme under 1000,- men du slipper den industrielle og kjedelige designen mange fotovesker har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...