Cappoile Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Bruker freia å ha gelatin i sjokoladen sin? Hvis ikke, hvilke sjokolader har det? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Står ikke det her på pakningen? kan alltids spørre de: http://www.freia.no/sjokolade/freia-melkesjokolade/freia-melkesjokolade-product-detail/673?cid=1087&pid=1831 Lenke til kommentar
Cappoile Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Har ikke sjokoladen, bare noe jeg ville vite. Vil helst ha svar right away. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Gelatin i sjokolade? Nei. Bare om de har f.eks fruktfyll. Endret 17. oktober 2013 av ahpadt Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 http://www.klikk.no/helse/dinkost/tester/article652822.ece Da googler du enkelt og greit "Freia melkesjokolade innhold" så får du opp mye svar. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Gelatin i sjokolade? Nei. Bare om de har f.eks fruktfyll. Pirk, men det er da vanlig å bruke agar agar i fyllet heller enn gelatin? Da slipper du at den flytende sjokoladen smelter fyllet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Pirk, men det er da vanlig å bruke agar agar i fyllet heller enn gelatin? Da slipper du at den flytende sjokoladen smelter fyllet. Hva de nøyaktig bruker vet jeg ikke. Det eneste jeg pleier å lese etter på ingredienslisten er ting jeg er allergisk for, ikke hva de brukte for å stivne fruktfyllet. Er som oftest mer interessert i å spise sjokoladen enn å lese alt på emballasjen. Endret 18. oktober 2013 av ahpadt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Tror ikke at noen pleier å ha gelantin i sjokoladen sin. Det er vell mere fruktfyll ogv som er dud før her nevnte- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå