Monsaki Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hei, jeg har akkuratt skaffet meg en BenQ RL2455HM(?) Og sliter med det at når skjermen har blitt svart(fordi pcen har stått stille en stund) tar det lang tid fra jeg beveger på musa til skjermen begynner å lyse (2-3 sekunder kansje) Noen som kjenner til "problemet"? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Bruker du HDMI inngangen? Lenke til kommentar
Monsaki Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Bruker du HDMI inngangen? Samme med HDMI, DVI og VGA Lenke til kommentar
Voxwill Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Heisann! - Jeg har også en "BenQ RL2455HM". Fantastisk skjerm men stort sett det eneste jeg ikke liker så godt med BenQ er at det tar litt lang tid å våkne fra hvilemodus. Har også en BenQ G2420HD og den har akkuratt samme "probelemet". Det er nok ikke noe du kan gjøre med det men det er jo en fin skjerm til gaming. ps: Hvis dette er dårlig skrevet skylder jeg på at jeg ikke har såvet inatt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå