pianogutten Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hei! Har en sampler. den kan kun ha 64mb på hver slot og maks 128MB ram sånn er det å være musiker.. Rammen må være 72pins.. Enten EDO eller vanlig. spørsmålet mitt er: hvis jeg har vanlig fra før kan jeg da sette inn en EDO? må ikke EDO være i par? Hvordan kan jeg se på brikka om den er EDO eller ikke.. og et siste spørsmål: hvis noen har en 64mb 72pins EDO liggende ! SÅ SI IFRA!!! IKKE KAST DEN! var innom komplett på stovner og de hadde nettop kastet sine.. snufs. håper å svar! rock! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvis du ikke har EDO fra før, vil EDO-karakteristikkene på en evt. ny bli værende ubrukt. Begge må være EDO om det skal være noe vits i .. Når det er sagt; så er det ikke veeeldig stor forskjell på FastPageMode SIMM og EDO FastPageMode SIMM-brikker. 10-20% høyere peak båndbredde .. så lenge maskinen du skal bruke dem i skjønner noe av EDO. Du kan godt bruke en EDO-brikke samme med en vanlig FPM, men da "mister" du EDO-karakteristikkene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå