Mitsu3000 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Trenger litt hjelp, for å hjelpe en kompis :smile: Han satt å skreiv på pc`n da den plutselig slo seg av, og klarte ikke å få den startet etterpå. Og da mener jeg at ikke NOE skjer, ikke engang bios starter opp. Lyset på hovedkortet som indikerer at det kommer strøm frem til kortet lyser. Prøvde å resete bios ved å fjerne batteriet, man ingen bedring. Hva kan det være? Strømforsyning, virus eller hovedkort? Han bruker Win2k, har et Asus A7N8X hovedkort og et Q-Tec kabinett. Maskina er kun 1mnd gammel.... Takker masse for svar Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 kan jo være ram-en Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hadde samme køddet med det samme kab. men ABIT HK ... viste seg at skruene i som fester HK til kab. kortsluttet HK... fjernet alle utenom 4 og da virket det... Beklager dårlige setninger .. trøtt :-? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 se her http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...c181e49909a87d7 Lenke til kommentar
Mitsu3000 Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Takker for svar :-) 1.Kan det virkelig være rammen når maskina ikka starter i det hele tatt? 2.Prøvde å fjerne festeskruer får å sjekke om det var kortslutning, ingen bedring.... 3.Klarte ikke helt å finne noe matnyttig i de linkene, ikke som virket i allefall Noen andre som har en ide? Lenke til kommentar
Neme Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvis jeg har uforklarlige oppstartsproblemer med PC, liker jeg å pelle den fra hverandre, for så og sette den sammen igjen. Hvis det ikke funker så har du uansett hatt det gøy (syns jeg da 8)) Lenke til kommentar
esk Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Dersom det bare hadde vært ramen burde det vel kommet noen pipelyder... Problemet ser for øvrig ganske likt ut med det jeg har her: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...7a34c04ed1b5358 Håper vi begge får svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå