Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis dere hadde skrivd en url her under og jeg hadde gått inn på den.... Da låser data'n min seg helt... Den er bare helt låst.... Ingenting funker... Må Avslutte hele explorer prosessen... Hva kan dette være?!?!?! :x Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det kan være spyware eller adware som prøver å forke ett nytt vindu men blir hindret i det fordi den mangler en fil, en fil er ødelagt eller du rett og slett ikke tillater det. Prøv heller en ordentlig nettleser eller et bedre operativsystem. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Har windows XP Professional.... Men det med adaware kan stemme.... Skal sjekke dette ut jeg... Takker! Lenke til kommentar
KjellElvis Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har samme problem. Hjelper ikke med Ad-Aware eller Spybot, prøvd alt! Sletta manuelt hver minste lille bit av IE og kopierta alt over fra en maskin som fungerer meget bra, men det samme gjentok seg...... Kjører Opera om dagen kun pga dette.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå