Gå til innhold

Ett hardisk problem

Zeo9772

Anbefalte innlegg

Heisann

Legger ut dette for en kompis ..

han har Intel og det på harddisken også skal jeg instalere det på da får jeg opp at jeg ikke får gjort det pga det ligger drivere da jeg skal formatere den via en minnepenn, der hvor jeg har windowsen... da gikk ikke det så da tokk vi det på ledetekst også formaterte den via der... da fikk vi gjort det da fikk vi opp den samme feilmeldingen...

Hva kan være feilen da?

Tilegg nå så går Voltagen på CPUen opp og ned og blinker rødt ...

Noen som har noen erfaring dette er ett

ASUS SABERTOOTH 990FX R2.0 AM3+ ATX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først så må du lære deg forskjellen på artikkelen et og tallordet ett. Så kan du fortelle oss hvilken feilmelding dere får. Nøyaktig.

(og "tok" skrives med EN k)

Du var vell kansje ikke til noen nytte du hvis du bare skulle rett opp skrivefeil ??

Kommer opp at det ikke er noen hardisker tilgjengelig også hvis man trykker ''browse'' da kommer hardisken opp med meg Intel filene på..

Lenke til kommentar

Altså, problemet er at vi har Windows 7 på USB stick også har jeg byttet fra Intel hovedkort og prosessor til amd.. Og når vi skulle kjøre Windows fra usb'en får vi beskjed om at harddisken ikke er tilgjengelig/finner ingen driver til harddisk. Jeg kjøpte ny harddisk 1 time etter ca og kom opp samme feil. Og nå så vil verken skjermen eller tastaturet fungere også inne på bios'en står det voltage-cpu og blinker rødt og går utrolig høyt..

Noen som vet hva som er problemet?

Det vi har gjort: formatert gml harddisk.

Endret av msm123
Lenke til kommentar

Du var vell kansje ikke til noen nytte du hvis du bare skulle rett opp skrivefeil ??

Kommer opp at det ikke er noen hardisker tilgjengelig også hvis man trykker ''browse'' da kommer hardisken opp med meg Intel filene på..

Du fikk ikke med deg det viktige i posten, nemlig å beskrive nøyaktig hvilken feilmelding dere får og næyaktig når dere får den.

Så er det en 'l' i vel og du glemte en 'e' i rette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...