Zeo9772 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 HeisannLegger ut dette for en kompis ..han har Intel og det på harddisken også skal jeg instalere det på da får jeg opp at jeg ikke får gjort det pga det ligger drivere da jeg skal formatere den via en minnepenn, der hvor jeg har windowsen... da gikk ikke det så da tokk vi det på ledetekst også formaterte den via der... da fikk vi gjort det da fikk vi opp den samme feilmeldingen...Hva kan være feilen da?Tilegg nå så går Voltagen på CPUen opp og ned og blinker rødt ... Noen som har noen erfaring dette er ett ASUS SABERTOOTH 990FX R2.0 AM3+ ATX Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Først så må du lære deg forskjellen på artikkelen et og tallordet ett. Så kan du fortelle oss hvilken feilmelding dere får. Nøyaktig. (og "tok" skrives med EN k) Lenke til kommentar
Zeo9772 Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Først så må du lære deg forskjellen på artikkelen et og tallordet ett. Så kan du fortelle oss hvilken feilmelding dere får. Nøyaktig. (og "tok" skrives med EN k) Du var vell kansje ikke til noen nytte du hvis du bare skulle rett opp skrivefeil ?? Kommer opp at det ikke er noen hardisker tilgjengelig også hvis man trykker ''browse'' da kommer hardisken opp med meg Intel filene på.. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Browse mens dere installerer windows? Du må fortelle mer om hva dere prøver på... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Prøv å omformulere spørsmålet ditt. Forstår ikke helt hvor du vil hen med dette. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du skriver fullstendig uforståelig. Har lest det 2 ganger nå men klarer ikke å få noen mening i hva du sier. Lenke til kommentar
msm123 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Altså, problemet er at vi har Windows 7 på USB stick også har jeg byttet fra Intel hovedkort og prosessor til amd.. Og når vi skulle kjøre Windows fra usb'en får vi beskjed om at harddisken ikke er tilgjengelig/finner ingen driver til harddisk. Jeg kjøpte ny harddisk 1 time etter ca og kom opp samme feil. Og nå så vil verken skjermen eller tastaturet fungere også inne på bios'en står det voltage-cpu og blinker rødt og går utrolig høyt.. Noen som vet hva som er problemet? Det vi har gjort: formatert gml harddisk. Endret 18. oktober 2013 av msm123 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Byttet dere minne eller har dere flyttet over den gamle? Lenke til kommentar
msm123 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Rammen som satt på det gamle er satt i på det nye ja Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Har dere sjekket om alt er kompatibelt? Lenke til kommentar
msm123 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ehh, det får han som la ut dette si noe om, for jeg har ikke så mye peiling på detta Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det har de helt sikkert ikke tenkt på. Det ville vært vanvittig flaks hvis den er kompatibel isåfall. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du var vell kansje ikke til noen nytte du hvis du bare skulle rett opp skrivefeil ?? Kommer opp at det ikke er noen hardisker tilgjengelig også hvis man trykker ''browse'' da kommer hardisken opp med meg Intel filene på.. Du fikk ikke med deg det viktige i posten, nemlig å beskrive nøyaktig hvilken feilmelding dere får og næyaktig når dere får den. Så er det en 'l' i vel og du glemte en 'e' i rette. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Du fikk ikke med deg det viktige i posten, nemlig å beskrive nøyaktig hvilken feilmelding dere får og næyaktig når dere får den. Så er det en 'l' i vel og du glemte en 'e' i rette. Og det er ingen æ i nøyaktig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå