Marius_123 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvordan disabler jeg lydkortet som er integrert i mitt hovedkort, skal bruke et annet å for å installere driverne til det må jeg fjerne alt som er fra før.. kan none hjelpe ? Lenke til kommentar
froebe Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Dette disabler du i bios. Les manualen for hovedkortet. Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 eneste måte er bios? jeg liker ikke å fikle der =P Lenke til kommentar
froebe Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Så vidt meg bekjent er det eneste måten å disable onboard lydkort. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Avinstaller lydkort driveren, restart maskinen og deaktivere den integrerte lydkretsen i BIOS. Du finner sikkert instillingene for den integrerte lydkretsen under Advanced menu -> Onboard devices e.l Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja, det burde stå noe slikt i BIOS menyene, eller "onboard sound" eller noe slikt. Du finner det nesten garantert, ikke vær bekymret for det. Bare ikke forandre ting du ikke skjønner noe av, det kan få litt kjedelige følger :wink: Prøv et søk på hovedkort produsent og modell, og føy til søkeord som +"disable onboard sound" Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 har funnet det i bios å disablet å alt! men det vil fortsatt ikke være disablet i win om noen skjønner.. hehe.. Skal ikke være enkelt! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er det ikke bare å deaktivere det under Min Datamaskin da? Sorry if I'm wrong... Lenke til kommentar
Marius_123 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 det vil seg ikke Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det er mulig det er en switch på hovedkortet som du kan forandre på for å disable onboard lydkortet. Jeg måtte hvertfall gjøre det på min gamle stasjonære. Det funke helt fint. SJekk manualen til pcen. Jacob Lenke til kommentar
Energi Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har disablet det integrerte lydkortet via control panel=> system=> => hardware=>device manager. Der fant iallefall jeg lyden på hovedkortet og disablet den. Tror ikke jeg gjorde noe i Bios. Installerte nytt PCI lydkort og alt er fint! Det integrerte røk p.g.a. statisk elektrisitet, ikke lurt å rote bak på pcen barbent på teppelagt gulv. Iallefall uten først å berøre strømforsyningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå