Gå til innhold

Aktivering medlemskap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg testet å kjøpe igjen via PayPal og nå ser det ut til å virke som det skal :)

Ser jeg ble belastet i dag og står at neste trekk er 17. okt 2014 i bekreftelsen, men inne på medlems siden står det 17. nov 2014. Så antar det ikke ble/blir noe kluss med at jeg forsøkte å betale flere ganger. (Har fått 3 bekreftelser og en avbestillingsemail)

Endret av Gathor68
Lenke til kommentar

Hei, jeg ser ikke umiddelbart at det er noe feil, men skal forsøke å reprodusere feilen nå. Begge kjøpene dine er registrert i databasen etter det jeg kan se, og derfor skulle du fått tilgang til Ekstra allerede etter det første kjøpet.

Oppdatering: Det ser kun ut til at du er trukket for ett kjøp av årsmedlemskap, men oversikten jeg har tilgang til i Paypal er ikke helt oppdatert enda. Vi sjekker opp igjen i morgen og gir deg tilbakemelding om hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Hei,

Har sjekket det opp nå og fikset problemet som gjorde at det feilet første gang.

Har også sjekket paypalloggen og i følge den er det ene av de regelmessige betalingene avbrutt så det betyr at du kun vil bli trukket for det som nå er aktivt om et år.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...