Gå til innhold

Kople N64 opp mot PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rød og hvit er lyden så dem putter du i en "phono til miniajck" og så til line-in på lydkortet.

 

Sett den gule pluggen, som er bilde signalet, inn i composite inn på TV-kortet ditt. Så velger du composite som kilde på programvaren din. Får du ikke bilde da er det driverne eller programvaren som er dårlig/feil.

 

Kan anbefale DScaler som programvare forresten (gratis), eller power VCR.

Lenke til kommentar

Eller mener du å koble n64'en til PC-en for så å bruke PC-en som cartridge emulator? Det funker også.) Dermed kan du ha alle spillene liggende på PC-en også kjøre de over til n64'en ved behov.

 

Egentlig er det vel en zipløsning for dette, eller en cdrom basert løsning som er mest brukt, men jeg regner med du har muligheter for å kjøre det rett fra PC-en også.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-16 17:00, sosohal skrev:

Mitt problem var at det ikke var noen DScaler.exe fil med i zip-fila.


Det gikk ikke å kople til heller. Er composite den gule? Ellers har jeg ikke andre muligheter en en spdf-in.



 

Her er progget:

 

http://prdownloads.sourceforge.net/deinter...caler310exe.zip

 

spdf er digital lyd så den funker ikke. Composite er gul ja. Gul phonoplugg til gul "hun phono" i kortet SKAL gå. Skal se på kortet ditt for sikkerhetsskyld. 2 sek...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-16 17:53, xthal skrev:

ikke alle har composite inn... de fleste gf kortene har bare s-video, noe som er mye bedre, men for å koble til en composite der må du skaffe deg en composite til s-video overgang!



 

Alle Happauge Win Tv kort har composite inn i følge websia dems var d jeg mente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...