Joachim_F Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Nye Shadow Warrior byr på heftig og blodig underholdning.Anmeldelse: Shadow Warrior Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Oi, hadde ikke regnet med 8/10 på dette spillet! Kanskje jeg må se på det alikevel da siden jeg spilte det originale til døde da det kom ut! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det gøyeste spillet på lenge ! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Veldig enig med anmeldelsen! Det er fullt mulig å spille gjennom dette på insane med engang, men levlene virker da veldig lange og bossene har EKSTREMT mye helse. Jeg snakker om at jeg brukte nesten 50 min på en boss. Om det gjelder med alle deaths det vet jeg ikke. Men et utrolig gøy spill, og det er ganske langt også for å være et skytespill. Anbefales! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ekstremt artig spill, men det inkluderer tidenes største irritasjonsmoment. Absolutt alt sprenger i dette spillet og bare du sneier en bil med sverdet går den til himmels. Vet ikke hvor mange ganger dette har skjedd når jeg går rett inn i fiender og slår til alt med sverdet. Latterlig irriterende å dø like etter en boss-fight fordi man slår adds som står nærme en slikk mat vogn og den sprenger til helvete. Fantastisk unødvendig og det ødela mye av spillopplevelsen for min del da hele moroa er å gå fullstendig bananas med sverdet. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) ... Endret 18. oktober 2013 av Saykin Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 God underholdning! Anbefaler dere å spille på de to høyeste vanskelighetsgradene. Men dette er nok ikke noe for dere som ser på Gospel Channel og hører på P2. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det er bedre med en samurai på loftet enn fem i skapet. 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 TL;DR To ting: 1. Er dette ett singleplayer spill? 2. Krever det internett for å spille? Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 TL;DR To ting: 1. Er dette ett singleplayer spill? 2. Krever det internett for å spille? Ja det er 100% singleplayer. Nei det krever ikke internett, med mindre du kjøper det på Steam. 2 Lenke til kommentar
Ole490 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Et bra spill med gode kommentarer fra figurene i spillet. Som det sies i anmeldelsen er det visse ting som er litt kjedelig i spillet, men det varer sjeldent lenge før moroa begynner igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå