hjalle Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Får blåskjerm når jeg kjører 3D mark s.e med melding om att problemet er N4-disp, hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Har du Daytona GF3 eller no? Det skaper mye ball. Har nok noe med driverene til kortet (har prøvd alle, men ingen vil funke). Bare rebooter og viser den feilen du får. Får vel smøre oss med tålmodighet og se om Daytona kommer ut med en fix? Prøv å nedgrader til 98 eller no. Da skjer det ikke (hvertfall ikke hos meg). Det er vel ikke bare i 3DMark det skjer? Fryser i spill kanskje? Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg kjører med et asus geforce3 ti 200, har prøvd andre drivere men det hjelper ikke,problemet oppstod etter en krasj der jeg måtte innstallere windows xp på nytt, før dette var alt stabilt Lenke til kommentar
hanse20 Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Den nv4....xxxx feilen er vel egentlig den som pleier å komme når VIA chipsettet krangler med geforcen din...? Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Vet ikke jeg men jeg fikk jelp av Sveinl (se annet innleg på denne siden) så nå funker det fint Så TAKK TAKK til SVEINL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå