Geir44 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Så mye som en gang... User:Geir44 site:Diskusjon.no Jeg forstod ikke hva du mente å si til meg. Så ville jeg finne ut hva du stod for, og hva du sannsynligvis mente. Dermed fant alle disse innleggene. Har intet med besatt å gjøre dette... For å finne frem til noe sånt så gjør man aktive søk, så der er du avslørt som ganske fanatisk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det ikke ulovlig å ha mer enn en konto? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) For å finne frem til noe sånt så gjør man aktive søk, så der er du avslørt som ganske fanatisk.Du er jaggu meg rask til å konkludere. Nei, det er faktisk så enkelt som å skrive dette i google-søkefeltet: user:geir44 site:diskusjon.no for å finne ut hva du har skrevet tidligere. Jeg lærte dette av kgun her inne en gang i tiden. =P PS: Et aktivt søk på en bruker, for å finne ut hva denne brukeren står for, er ikke fanatisme. Da vet ikke du hva fanatisme er. Det er ikke hundre prosent sikkert at robocoop og du er den samme, men det er jo svært sannsynlig etter som Robocoop er er en innvandringsfanatiker, og din profil altså Geir44 gjenspeiler det samme synet (altså er opptatt av det samme): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267766&p=21047549 og at dere begge kaller dere Geir44. Er det ikke ulovlig å ha mer enn en konto?Jo. Men folk som blir stengt ute fordi de oppfører seg som idioter, har det med å opprette nye kontoer. Endret 21. oktober 2013 av turbonello Lenke til kommentar
G Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Er evt. schizofrene fritatt fra regelen, i og med at det kan tenkes de tror de er forskjellige personligheter fra tid til annen? Bare lurte siden regelen ble tatt opp til diskusjon. Obs! Og det var et åpent spørsmål, og har ingenting med å svare på det turbo.. og Geir krangler om. Jeg har ikke giddet å se etter hvem Geir44 er en gang. Og om jeg gjorde det så ville det vel vært av nysgjerrighet. Går det an å legge ned sverdet litt nå, etter utblåsningene? Endret 21. oktober 2013 av G Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Du er jaggu meg rask til å konkludere. Nei, det er faktisk så enkelt som å skrive dette i google-søkefeltet: user:geir44 site:diskusjon.no for å finne ut hva du har skrevet tidligere. Jeg lærte dette av kgun her inne en gang i tiden. =P Det er ikke hundre prosent sikkert at robocoop og du er den samme, men det er jo svært sannsynlig etter som Robocoop er er en innvandringsfanatiker, og din profil altså Geir44 gjenspeiler dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267766&page=2261 Jo. Men folk som blir stengt ute fordi de oppfører seg som idioter, har det med å opprette nye kontoer. Med tanke på hvor mange navn som er opptatt så er det ren galskap og viser hvor fanatisk du åpenbart må være. Ser forresten på profilen min at du er på pletten: Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er evt. schizofrene fritatt fra regelen, i og med at det kan tenkes de tror de er forskjellige personligheter fra tid til annen? Bare lurte siden regelen ble tatt opp til diskusjon. Obs! Og det var et åpent spørsmål, og har ingenting med å svare på det turbo.. og Geir krangler om. Jeg har ikke giddet å se etter hvem Geir44 er en gang. Og om jeg gjorde det så ville det vel vært av nysgjerrighet. Går det an å legge ned sverdet litt nå, etter utblåsningene? Hehe, en schizofren som lager seg to brukere mener du? Den ene gir han uttrykk for hva den ene personligheten mener, og den andre brukeren, den andre personligheten sin? Hehe Uansett: schizofreni har intet med splittet personlighet å gjøre. Det er mange som blander de to diagnosene, men de er helt vidt forskjellige. En med schizofren lidelse har ikke splittet personlighet. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Med tanke på hvor mange navn som er opptatt så er det ren galskap og viser hvor fanatisk du åpenbart må være.Nei... Det beviser ingen ting annet enn at jeg søkte på nicket ditt, og at jeg ønsket å se hva du skrev på dette forumet. Altså user: ditt nick Site: denne siden... Det var det jeg ville finne ut av. Ja, og så besøkte jeg selvsagt begge profilene, for å se om jeg fant flere likhetstrekk mellom din bruker og robocoop. Dette var etter at du hadde kalt meg for "forvirret" og jeg ville bare finne mer som underbygget det. Ser forresten på profilen min at du er på pletten: Screenshot - 21. okt. 2013 - kl. 23.46 +0200.png Er det galskap å gå inn på en profil? hehehe... Men du kan jo bekrefte om jeg har rett eller ikke: Har du samme meninger som Robocoop? Er du og Robocoop den samme personen? Geir44: Du har også unngått å svare på spørsmålene mine knyttet til det første du skrev til meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det ikke bare å rapportere han for dobbel konto og la admins ta hånd om det? Ignorer brukeren i samme slengen. 1 Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det ikke bare å rapportere han for dobbel konto og la admins ta hånd om det? Ignorer brukeren i samme slengen. Det er klart at det ville være det beste, om man er psyko. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Er det ikke bare å rapportere han for dobbel konto og la admins ta hånd om det? Ignorer brukeren i samme slengen.Jojo. Selvsagt. Jeg var bare usikker på om det var samme personen med en gang. Men når jeg søker Geir44 så kommer denne brukeren Robocoop uansett opp. Det er en ørlitten sjanse for at det er en annen som heter Geir som er 44 år, og som kaller seg Geir44, man vet jo ikke, men ytterst sannsynlig er det vel at det er den samme personen når Robocoops signatur består i tvitter og youtubekontoer som begge ender på; Geir44.... Og meningene til brukeren Geir44, og måten å skrive på, virker å være identiske. Men det er jo denne ørlille sjansen for at det kan være to ulike individer også, eller hva mener du? Endret 21. oktober 2013 av turbonello Lenke til kommentar
G Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Hehe, en schizofren som lager seg to brukere mener du? Den ene gir han uttrykk for hva den ene personligheten mener, og den andre brukeren, den andre personligheten sin? Hehe Uansett: schizofreni har intet med splittet personlighet å gjøre. Det er mange som blander de to diagnosene, men de er helt vidt forskjellige. En med schizofren lidelse har ikke splittet personlighet. Uansett veldig lett for folk å tro det er slik. Hva heter diagnosen på splittet personlighet da, om det finnes folk som har splittet personlighet? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Det er klart at det ville være det beste, om man er psyko.Jeg hadde visst helt rett om deg. Det vil ikke bli noen fruktbar diskusjon. Sånne som deg er alt for opptatt av å komme med karakteristikker av andre enn om saken som diskuteres. Mer opptatt å vise avsky for ditt og datt fremfor å komme med noe konstruktivt. Mer opptatt av å være for eller i mot noe enn å sette seg inn i saken, osv osv... Nå er det også flere som er av den oppfatningen om at du må ha blitt utestengt på grunn av måten du er på, og at du nå har opprettet en ny profil. Det kommer nok ikke til å ta lang tid før admins oppdager det heller. Skal du da opprette en ny profil? Antigayr24 kanskje? Endret 21. oktober 2013 av turbonello Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg hadde visst helt rett om deg. Det vil ikke bli noen fruktbar diskusjon. Sånne som deg er alt for opptatt av å komme med karakteristikker av andre enn om saken som diskuteres. Mer opptatt å vise avsky for ditt og datt fremfor å komme med noe konstruktivt. Mer opptatt av å være for eller i mot noe enn å sette seg inn i saken, osv osv... Nå er det også flere som er av den oppfatningen om at du må ha blitt utestengt på grunn av måten du er på, og at du nå har opprettet en ny profil. Det kommer nok ikke til å ta lang tid før admins oppdager det heller. Skal du da opprette en ny profil? Antigayr24 kanskje? Hvorfor i alle dager skulle jeg bruke samme navn om igjen? Det som er interessant her er faktisk din sykelige søking på nye brukere. Er du en slags gjenganger på dette forumet? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Uansett veldig lett for folk å tro det er slik. Hva heter diagnosen på splittet personlighet da, om det finnes folk som har splittet personlighet?Jeg vet ikke. "multippel personlighet"? Jeg fant imidlertid dette: Sitat: En splittet (eller spaltet) personlighet er ingen diagnose, men mer et folkelig uttrykk for at en person kan opptre som to helt ulike personer i ulike sammenhenger. I fagterminologien er det et uttrykk som heter "multippel personlighet", som er en personlighetsforstyrrelse der en person har fortrengt bort enkelte sider av personligheten. Disse sidene kan dukke opp i spesielle sammenhenger, og "ta over" personens følelser og opptreden. Vi antar at dette kan ha sammenheng med at sterke traumer har ført til en avspaltning av enkelte deler av personligheten, som altså blir trengt bort, men kan dukke opp igjen. Dette høres sikkert litt rart ut, men det finnes eksempler på at en og samme person har opptil flere atskilte personligheter i seg. Disse personlighetene er ikke bevisste om hverandres eksistens. Slike tilfeller krever gjerne langvarig terapi. Alle mennesker har mange forskjellige sider og egenskaper. De fleste av oss opptrer gjerne litt forskjellig i ulike sammenhenger, avhengig av situasjonen og hvem vi er sammen med. Dette betyr ikke at man er en splittet person. Hvis du har vansker med å føle deg "hel" og sammenhengende, og kanskje ikke forstår dine egne reaksjoner, kan du oppsøke psykolog for å få vurdert vanskene dine - og evt. få tilbud om behandling hvis det er nødvendig. Hilsen psykologen. Endret 21. oktober 2013 av turbonello Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Du trykker ikke på "vis en persons innlegg på diskusjon.no". Neida, det du gjør er å søke på google...... Veldig avslørende i min bok. Men for all del..... Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hvorfor i alle dager skulle jeg bruke samme navn om igjen?Er jo ikke det samme navn det... Totalt annerledes spør du meg... Det som er interessant her er faktisk din sykelige søking på nye brukere.Sykelige søking faktisk... Ta deg en bolle du. Nå er jo alle som ikke er slik som deg, gjør slik som deg syke da... Så jeg tar det du sier med en klype salt. Altså ikke særlig tungt. Og nå underbygger du bare min overbevisning om at du og den brukeren jeg fant via søk er den samme. Det er jo du som ikke er riktig klok i hodet. Og når du ikke er helt klok i hodet, så må jo nødvendigvis jeg bli gal i dine øyne. Det er jo helt forståelig for meg det... Er du en slags gjenganger på dette forumet?Hva mener du med gjenganger? En som er her ofte? Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er jo ikke det samme navn det... Totalt annerledes spør du meg... Sykelige søking faktisk... Ta deg en bolle du. Nå er jo alle som ikke er slik som deg, gjør slik som deg syke da... Så jeg tar det du sier med en klype salt. Altså ikke særlig tungt. Og nå underbygger du bare min overbevisning om at du og den brukeren jeg fant via søk er den samme. Det er jo du som ikke er riktig klok i hodet. Og når du ikke er helt klok i hodet, så må jo nødvendigvis jeg bli gal i dine øyne. Det er jo helt forståelig for meg det... Hva mener du med gjenganger? En som er her ofte? Du er ikke ruset på noe? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Du trykker ikke på "vis en persons innlegg på diskusjon.no". Neida, det du gjør er å søke på google...... Veldig avslørende i min bok. Men for all del..... Det er enklere å søke med google, og da finner man ut mye mer. Jeg så også at brukeren din er nylig blitt opprettet. Derfor ville det vært fint lite å finne også. Når man søker på nick på google, kan man jo finne samme nick på andre forumer, og på den måten vil man jo kunne tilegne seg kunnskaper om hva slags politisk ståsted vedkommende har og hva slags syn vedkommende har på diverse ting osv. Man finner jo raskt ut om brukeren er den samme. Man man f.eks. ser bruk av sykelig brukt ofte hos personen, så vil man også finne det i innlegg skrevet med en annen profil. Du er opptatt av å kalle ting som sykelig dersom det avviker med hvordan du ville gjort det, eller noen er annerledes enn hva du er, hva gjelder rase, legning, livssyn osv... I denne debatten diskuteres homofili, og jeg ville finne ut hva slags syn du hadde på det. Du mener, (dersom det er riktig at Robocoop og du er den samme), at homofili er noe unaturlig, og at det er sykt dersom barn må vokse opp med homofile foreldre osv... Dette vil da være deg i et nøtteskall. Da vet jeg mer om hvem jeg har å forholde meg til. (...) Endret 21. oktober 2013 av turbonello 1 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Du er ikke ruset på noe?Jo... Innsovningspiller. De blir jeg litt ruset av. =) 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Sitat: I fagterminologien er det et uttrykk som heter "multippel personlighet", som er en personlighetsforstyrrelse der en person har fortrengt bort enkelte sider av personligheten. Disse sidene kan dukke opp i spesielle sammenhenger, og "ta over" personens følelser og opptreden. Vi antar at dette kan ha sammenheng med at sterke traumer har ført til en avspaltning av enkelte deler av personligheten, som altså blir trengt bort, men kan dukke opp igjen. Dette høres sikkert litt rart ut, men det finnes eksempler på at en og samme person har opptil flere atskilte personligheter i seg. Disse personlighetene er ikke bevisste om hverandres eksistens. Slike tilfeller krever gjerne langvarig terapi. Hilsen psykologen. Hva om en person med multippel personlighet starter en bruker på forumet, montro hvor mange brukere en slik ville opprettet sånn gjennomsnittlig. Og om forumstyret hadde sett gjennom hendene med det om han kom med legeerklæring Klarer bare ikke å la tanken om dette ligge. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå