Complexity Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Bestill deg en pakke med masse snacks på DealExtreme (DX.com) og putt resten på sparekonto. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 kjøp deg masse kule plakater: http://www.allposters.no/-st/Internasjonale-filmplakater_c6070_.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) 1. Hvor sto det: Jeg vil ha råd om sparing? 2. Du bor gratis? Du har ingen faste utgifter? Du har ingen aktiviteter som krever noen penger? Nei, jeg bor ikke gratis. Jeg betaler en andel selv, som splittes mellom familie medlemmer. Men jeg sitter igjen med over 10.000 kr etter betaling av husleie (da går 10.000 kr på sparing) o.l. Jeg jobber for mine penger. Men du spurte ikke om sparing, men det var en anbefaling. Du kan gjerne ignorere det. Men du kan ikke forvente at noen ikke kommer med innlegg her som du ikke ønsker. Endret 17. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Nei, jeg bor ikke gratis. Jeg betaler en andel selv, som splittes mellom familie medlemmer. Men jeg sitter igjen med over 10.000 kr etter betaling av husleie (da går 10.000 kr på sparing) o.l. Jeg jobber for mine penger. Men du spurte ikke om sparing, men det var en anbefaling. Du kan gjerne ignorere det. Men du kan ikke forvente at noen ikke kommer med innlegg her som du ikke ønsker. Ah da hørtes det litt mer logisk ut. Still alot of saving and alot of not living. Men men. men seriøst slutt å kom med forslag om sparing når folk ber om kjøpsråd fordi det er blærete og 100% unødvendig. Vi trenger ikke følge din logikk vi som liker å leve og jobber for å leve ikke lever for å jobbe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ah da hørtes det litt mer logisk ut. Still alot of saving and alot of not living. Men men. men seriøst slutt å kom med forslag om sparing når folk ber om kjøpsråd fordi det er blærete og 100% unødvendig. Vi trenger ikke følge din logikk vi som liker å leve og jobber for å leve ikke lever for å jobbe. Forstår det. Greit, jeg skal ikke kommentere med min logikk i denne tråden, men jeg synes likevel det er et lurt råd, en kan ta med seg. Nja, jeg lever veldig godt og, jeg har en grei PC, og alt annet jeg trenger, så lite å klage over, men så liker jeg å spare, slik at jeg har litt på boligsparing o.l. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Forstår det. Greit, jeg skal ikke kommentere med min logikk i denne tråden, men jeg synes likevel det er et lurt råd, en kan ta med seg. Nja, jeg lever veldig godt og, jeg har en grei PC, og alt annet jeg trenger, så lite å klage over, men så liker jeg å spare, slik at jeg har litt på boligsparing o.l. Ja logikken din er uslåelig. Skulle ønske jeg hadde budsjett til å spare nå men men. Og skulle ønske jeg hadde tenkt på det når jeg hadde det. Men har opplevd mye da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ja logikken din er uslåelig. Skulle ønske jeg hadde budsjett til å spare nå men men. Og skulle ønske jeg hadde tenkt på det når jeg hadde det. Men har opplevd mye da Hehe. Nei, men da er det noe som bør ligge i bakhode neste gang en har mye penger å rutte med. Å sikre framtiden ved å spare er ingen dum ide. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvis du er glad i å høre på musikk kan jeg anbefale å kjøpe ett godt headsett/par med ørepropper som du kan bruke når du er utenfor huset Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Kan egentlig for den saks skyld også anbefale ørepropper dersom du liker å høre på musikk ja! Selv fikk jeg noen fra min søster som ikke brukte dem lengre. Lydisolerte ørepropper er tingen å gå for! Endret 17. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Bruk opp alle penga på fyrverkeri Veldig fint hvis du bare vil bruke opp penger Ellers så kan du jo kjøpe deg ny mus, tastatur eller høyttalere. Kanskje noen fete programmer til å ha på pcen. Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Plakater virker ikke som noen dum idé, da veggen min er fullstendig tom og livløs. DX så jo også ut til å ha mye interessant. Skulle gjerne hatt noen ørepropper, men ingen ser ut til å passe mine ører, dessverre. Lenke til kommentar
crispy345 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Plakater virker ikke som noen dum idé, da veggen min er fullstendig tom og livløs. DX så jo også ut til å ha mye interessant. Skulle gjerne hatt noen ørepropper, men ingen ser ut til å passe mine ører, dessverre. HD429, say no more! Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 HD429, say no more! Har allerede et par ATH-M50, så trenger egentlig noe mens jeg er på farten. Lenke til kommentar
crispy345 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Har allerede et par ATH-M50, så trenger egentlig noe mens jeg er på farten. Skjønner. Har du sett på Steelseries Flux In-ear Pro? Ser ut til å være gode øreplugger, til prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå