Gå til innhold

Jeg vil kjøpe noe

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fått inn en del penger på kontoen, og føler meg litt sugen på å kjøpe noe. Lenge siden jeg har fått den gode følelsen man får når man henter en "julepakke" i posten. Hva som helst, bare det er nyttig, gir meg noe for pengene, og ikke koster over 1k.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

La heller penge ligge, eventuelt som en annen har skrevet; legg dem inn på sparekonto. Selv får jeg i månen rundt 12.000 kr, og 10.000 kr av dem går direkte på sparekonto.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det er nok sant Bibow, men med en så lite konkret tråd, så går det ikke an å bare være seriøs her heller. Oppsettet han allerede har burde nå være ganske aktuelt hvis det er pc han snakker om. (Ja, tråden er startet i Kjøp/salg). Dette sier bare noe om sløvheten ved å opprette ny tråd som ikke gir noen informasjon om noe.

Lenke til kommentar

Jeg virkelig elsker at det er så mange som tror at man poster "jeg vil kjøpe noe, gi meg råd til hva!" fordi man vil putte pengene på sparekonto fordi det er "smart". Yay der fikk jeg ut den møkka.

Kjøp deg bluetooth headset til mobil, ganske snasent faktisk. i know i just did it and i do not regret it one bit.

• Liker 1
Lenke til kommentar

La heller penge ligge, eventuelt som en annen har skrevet; legg dem inn på sparekonto. Selv får jeg i månen rundt 12.000 kr, og 10.000 kr av dem går direkte på sparekonto.

1. Hvor sto det: Jeg vil ha råd om sparing?

2. Du bor gratis? Du har ingen faste utgifter? Du har ingen aktiviteter som krever noen penger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...