Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hooka med stygg dame

Anbefalte innlegg

Hei.

Har akkurat startet på ny skole og var på en hjemmefest i helga. Ble etterhvert ganske drita, og hooka opp med en som på det tidspunktet var DEN fine kjerringa. Da jeg kom på skolen igjen på mandagen oppdager jeg at hun går i klassen min, og er syykt stygg! Jeg prøver å late som ingenting, og håper at ingen husker noe, men får senere se bilder av oss sammen, og det er det syggeste greiene jeg noen gang har sett as! Synes det er driiit flaut når alle i klassen vet det liksom! Har blitt mobba for det hele uka, og klarer ikke å tulla det bort eller noe, blir bare sykt klein. Føler at alle synes jeg er sykt taper, og at jeg har mista all status som finnes. Har liksom null selvtillit nå! AAAAAaaaaahhhh må bare lufta frustrasjonen min ass. Noen som kanskje har opplevd noe av det samme eller? Håper det går over, men er redd dette kommer til å forfølge meg sykt lenge ...:(((

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvorfor mener du hun er "stygg"?

Synes det er interessant hvordan folk tenker om andre individers utseende. Hvorfor skal vi ikke heller aksepter mennesker for hvordan de ser ut, og heller bry oss om det som er på innsiden, personen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Lol, spar meg for det greiene der.

Hvorfor skal jeg det? Hvorfor skal vi ikke behandle hverandre på en god måte, uavhengig av utseendet?

Blir faktisk skremt av at ungdom har en slik holdning. Når dere blir voksen vil dere forstå at slikt er både barnlig, og skikkelig diskriminerende.

Lenke til kommentar

Geez, hun er ikke stygg da, bare ikke den mest populære i klassen. Greia er at alle liksom hater henne for at hun er litt bitch, tenkte bare at det ble lettere å skrive ... Beklager hvis jeg fremsto som en dust, respekterer alle for hvordan de ser ut altså;P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Geez, hun er ikke stygg da, bare ikke den mest populære i klassen. Greia er at alle liksom hater henne for at hun er litt bitch, tenkte bare at det ble lettere å skrive ... Beklager hvis jeg fremsto som en dust, respekterer alle for hvordan de ser ut altså;P

Det virker ikke til at det er hva du mener, men okei. Hvorfor prøver du ikke heller å bli kjent med jenta før du dømmer hun slik du gjør?

Personlig hadde jeg nok prøvd å bli venn med henne, og kanskje hadde jeg da finnet ut at det ikke stemmer som alle de andre sier? Dersom du er en grei type (som du sikkert er), så må du ihvertfall ikke såre henne. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hvis disse "vennene" dine virkelig mobber deg for dette, er de ikke verdt å spare på. Men det kan hende at det bare er vennlig mobbing, noe de fleste gjør. Det er egentlig ganske så morsomt dersom det ikke blir noe mer ut av, og noe man ser tilbake på som en morsom greie :)
Lenke til kommentar

Serøst, her har folk brukt for mye tid på internett.

Jenta var lite attraktiv, end of story. Du får sikkert høre det en stund, så er det ikke så gøy lenger.

Ikke gjør noe med det, ikke tenk noe mer på det. Behandle jenta greit, hun har det sikkert ikke så gøy fra før. Ikke oppsøk henne, vær hyggelig om hun oppsøker deg, ikke bli med på kinokveld med vennene hennes, ikke legg ut om hva dere gjorde, med henne eller andre. Bare la det ligge.

Jeg tror jeg har lest en bok om noen som har gjort det samme. Eller noe.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du høres ut som en aseksuell maskin

Alltid hyggelig med personangrep!

Nei, jeg er bare et voksent menneske som har innsett at å behandle folk på en god måte er vin-vin for alle. Hvorfor noen mener at folk er "stygge" grunnet utsendte er for meg veldig merkelig, da vi fra dag en blir lært å behandle andre med respekt, noe det å si "hun" eller "han" er stygg blir litt som når jeg gikk i barnehagen og ikke forsto bedre. :)

Men jeg tar selvfølgelig ikke dine barnslige ord til meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Henger meg på Whistleblower gitt. Se det gode i alle, mye bedre enn å prøve å sette seg inn i et av de mange menneskeskapte sosiale nivåene.

Er det virkelig så krise? Når du blir noen år eldre er det status bare å få med seg noen.

Fint å høre at det er en god del oppegående mennesker her ja. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...