StaddyD Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hei, Jeg søker hjelp til oppstart av en nettside. Selve ideen kan jeg komme nærmere innpå med den som er interessert i å gjøre jobben. Vi trenger i førsteomgang en enkel nettside med nødvendig info for ideen. Vi har også utarbeidet en foreløpig logo, men trenger litt videre hjelp til finish av den. Vi er opptatt av å ha en fresh og oversiktlig side, men er ikke avhengig av å bruke dyre folk med mye erfaring. Antar dette er en fin mulighet for nyutdannede. Ta kontakt på pm eller på mail [email protected] for en videre prat:) Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg anbefaler deg å legge ut hva siden skal brukes til, samt hva din ide går ut på. Om du er redd for at noen skal kopiere din ide, kan du hvertfall dele om det er snakk om nettbutikk, spesielle funksjoner OL. Lenke til kommentar
StaddyD Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Ideen er å starte opp et selskap som skal bedrive flere virksomheter innenfor skisporten. I første omgang ønsker vi å markedsføre et skihotell og treningsopplegg for bedrifter. Vi trenger derfor en nettside med nødvendig info. Nettsiden trenger ingen betalingsløsning. I neste omgang skal vi starte en nettbutikk, men det kommer senere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå