Fox McCloud Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hei Diskusjon! Nå har russen her i strøket begynt å arrangere fester for inntekt til russekassen og det første de starter med er da en Halloween fest. Jeg har nesten aldri brukt å kle meg skikkelig ut til Halloween, men tenkte at i år skulle jeg slå til å skaffe meg et skikkelig rått kostyme, som er velltenkt, artig og samtidig ikke koster så mye. Kan nevne at jeg allerede har en hestemaske, så ser for meg at det hadde vært kult å mikse sammen noe med den. Noen som har tips å komme med? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 En ting jeg kanskje har tenkt å teste i år er Slenderman. Trenger bare en dress, en "strømpebukse" over hodet, og en kreativ anretning for tentakler på ryggen. Tegnet bilde i spoiler: Lenke til kommentar
Fox McCloud Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) En ting jeg kanskje har tenkt å teste i år er Slenderman. Trenger bare en dress, en "strømpebukse" over hodet, og en kreativ anretning for tentakler på ryggen. Tegnet bilde i spoiler: Når du sier det, så synes jeg det faktisk var en god idé! Men spørs om jeg orker å lage tentacler da Kan vell legge til at jeg liker figurer som har en litt mysterisk feeling. F.eks: Kunne kanskje tenkt meg til å brukt disse to som inspirasjon til et eller annet. Endret 17. oktober 2013 av Maiz96 Lenke til kommentar
Fox McCloud Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Vell... Tjaaaa Var vell ikke helt dette jeg siktet til når jeg skrev "mysterisk feeling" Endret 28. oktober 2013 av Maiz96 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå