Bunga Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Hei! Skal kjøpe meg headset, og det ville vært fint om noen kunne anbefalt noe for meg Jeg skal hovedsaklig bruke dem til gaming, så jeg vil ha mic og god lyd på dem Kanskje brukes til noe musikk og. Budsjett har jeg ikke bestemt meg for, men kanskje ikke mye over 1500, helst under Jeg vil bruke dette headset-et til Xbox og PC, så det må vel være usb som passer til begge Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har separeat mic selv og elsker den. Jeg har et Astro A40 ved siden av. Men jeg kan sikkert bare kjøpe beats på Dr. Dre eller noe når dette ryker. Men for din del blir det kanskje litt dyrt, hva med dette? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=795727 - Astro A30. Fungerer til alle konsoller og vet ikke noe om lydkvaliteten, men regner med at den er bedre en mikrofonen på A40 siden den har jeg elendig erfaring med. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Beyerdynamic dt770 pluss en ekstern clip-on mikrofon er et godt kjøp Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Det meste er greit. Bare ikke gå for beats. Ser ganske lame ut, samt at det er like imponerende lyd som i et slitt koss-headset. Lenke til kommentar
MrSliceFTW Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Det meste er greit. Bare ikke gå for beats. Ser ganske lame ut, samt at det er like imponerende lyd som i et slitt koss-headset. Beats er mer til musikk. Ikke gaming. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Jeg kjøpte et Beats Solo HD er jo greit men jeg kunne fått mye mer for pengene f.eks http://www.netonnet.no/art/lyd-og-hjemmekino/hodetelefoner/lukkede/audiotechnica-ath-m50/162925.3198/ edit: oops, sry glemte å lese hele tråden til TS. men visst du finner ut at ikke skal ha mikrofon så er det et greit valg Endret 17. oktober 2013 av Slettet-6x3szi Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Beats er mer til musikk. ...for de som ikke liker musikk. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Beats er mer til musikk. Ikke gaming.Du er nå søt 3 Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 18. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2013 Beats er mer til musikk. Ikke gaming. For det første får du mye bedre for pengene. For det andre, hodetelefoner som er god på musikk er bedre enn noen "gaming" hodetelefoner noensinne vil være til spill. Nettopp fordi gode hodetelefoner til musikk har god lydgjengivelse og lydbilde/soundstage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå