iver89 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Under installasjonen av Windows 2000 ba jeg om at harddisken min skulle formateres. Nå har greia stått på i ca 30 min, og kommet til 20%, noe som er veeeeldig tregt . Harddisken er forresten på 120Gb. Kan jeg bare skru av PCen, eller vil det skade disken? For da kunne jeg ta en quickformat på en annen PC under windows, noe som ville ta omkring 20 sek :smile: Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ikkeno krise om man slår av pc under formatering, stasjonen du formaterer blir som regel ubrukelig intil du har fått formatert den. Tror det går bra med quick format. Men det kan hende du må begynne på nytt med skikkelig formatering. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 jeg skulle formatere HDen min med windows på. Jeg satte den på og kom tilbake etter ca20 min. Så oppdaget jeg at jeg hadde sotte på feil disk og at den holdt på og formatere min 120gig med bare divx.Den var komt til 70% og da slo jeg av dataen.jeg gikk inn i widows,og oppdaget at alle filmene var der og alle virket også. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 . rart, men bra at alle filmene dine var der fremdeles da. disken funker fremdels. irriterende at man ikke kan velge quick format under windows 2000 installasjonen, det hadde virkelig gått fortere (1 vs. 120 min). Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 så gjør det uten om 2k instalasjonen da vel Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 nettopp det jeg gjorde jo (les første innlegg) Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 nettopp det jeg gjorde jo (les første innlegg) var litt vansklig å skjønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå