DS Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei, Jeg hadde kjøpt en brukt Compaq Deskpro EN SFF og oppdaga sånn smått om senn at den ikke hadde CD-ROM. Hadde jo tatt det som en selvfølge, til jeg stod der , sjekka opp annonsen ..cd-rom var ikke nevnt, nei. Men jeg hadde flaks og fant på første forsøk denne sjeldenheten av en slimline spiller på gibud.no. Nå trenger jeg en 50pins flatkabel til den, som jeg tror er en standard CD-ROM kabel i bærebare PCer. (Compaq sier at kabelen må kjøpes som en del av et kit, til 468 kr +moms. haha haha) Har dere noen forslag til hvor jeg kan forhøre meg? Noen som driver med service på bærbare kanskje? Har tidligere spurt HP/Compaq :-) Telenor Telehuset, Elkjøp, Komplett og InfoCare . David Lenke til kommentar
xstian Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 njaaa haha såmye du vil, men sånne kabler er ofte en smule proprietære, så hvis de ikke skal ha mer enn 500 spenn for den, tror jeg du bør slå til, faktisk... Lenke til kommentar
DS Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 500 spenn da mann? Jeg kjøpte PCen og CD-ROMen for tilsammen 550 kr - som er ganske billig, men ikke urimelig. Dessuten trenger jeg ikke noe "kit-stuff". Jeg vil nok sjekke noen flere steder, og finner jeg ingen så mekker jeg en selv av to 44-pins 2.5" HD kabler, eller noe tilsvarende. Håper fremdeles på flere tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå