StigØyvann Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Bli med på kurs i makrofotografering i Oslo og Bergen.Kom tett på reptiler Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Dette høres spennende ut. Thor er jo en meget habil reptil fotograf, og når de samarbeider med reptilparken og akvariet så lover det godt. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ja, Thor har vist gjentatte ganger at han behersker dette til fulle. Vi hadde jo en Akam-tur der for en god stund siden nå, kunne godt friste med en gjentakelse inkludert diverse tips. Lenke til kommentar
hanfar2 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hva med en tur til trondheim?! Føler Trondheim aldri får noe slikt... Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hva med en tur til trondheim?! Føler Trondheim aldri får noe slikt... Det er vel egentlig bare snakk om å få ut fingeren....og invitere til opplevelser? Hvorfor skal man alltid vente til "andre" finner på å arrangere noe...? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Hva med en tur til trondheim?! Føler Trondheim aldri får noe slikt... Heisann, Akuratt i dette tilfellet, så er det en veldig god grunn til dette. Trondheim har desverre ikke noe sted å holde slikt. Men, jeg kan her og nå love deg, at i det Trondheim får en reptilpark eller lignende, så skal jeg prøve å få til noe lignende også der EDIT : Det er nå fullbooket i Bergen - men mange plasser ledig i Oslo Endret 19. oktober 2013 av Thor Håkonsen 1 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 For de som bor i Bergen, og ikke rakk å få plass - vi jobber allerede med en ny dato på Akvariet i Bergen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) I Bergen ble det vel en suksess med fullsatte kurs har jeg fått med meg, ble det like populært i Oslo så du/dere fikser et nytt kurs utover neste år ? Endret 23. november 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Heisann,Vi har allerede satt opp et nytt i Oslo 10.desember - og det kommer også nye datoer utover neste år snart Sjekk www.japanphoto.no/fotokurs Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Det er fint hvis dere får til noe til neste år, kanskje jeg har bedre tid da Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Vi har nå satt opp 06.februar som første dato neste år Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg