Lisbeth Grendal Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Skjære-skjor-skattu-skjure-skjur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hei, Lisbeth. Den ser så tankefull ut, denne skjæra, - hva tenker den på ? Skjærene hører med til mine favoritter blant fuglene, - de er individualister, og er en fornøyelse å studere ! Jeg synes du har fått fram fuglens ettertenksomme mine på en utmerket måte ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Hei, Lisbeth. Den ser så tankefull ut, denne skjæra, - hva tenker den på ? Skjærene hører med til mine favoritter blant fuglene, - de er individualister, og er en fornøyelse å studere ! Jeg synes du har fått fram fuglens ettertenksomme mine på en utmerket måte ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert Her tror jeg den rett og slett hadde fått et lite snev "skallebank" av lurvelevenet Takk for hyggelig kommentar Albert. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Nært innpå her. Skarpt blikk og nebb, bildet også, men kanskje du skulle økt kontrasten litt Mvh Melvin Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Nært innpå her. Skarpt blikk og nebb, bildet også, men kanskje du skulle økt kontrasten litt Mvh Melvin Hei Melvin. Tusen takk for positiv og konstruktiv kommentar. Ser det selv når du sier det. Det er slike råd man lærer av, så takk igjen Melvin. Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg