Albert Andersson Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Fra Toldbodgaten, Gamlebyen ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hei Albert. Nok et vakkert motiv fra Gamlebyen. Ro og stemning, og vakker høst . Nydelig Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Hei Albert. Nok et vakkert motiv fra Gamlebyen. Ro og stemning, og vakker høst . Nydelig Mvh. Lisbeth. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Varme og fine farger på bygningene. Bra dette. Ville vel personlig ha kuttet litt himmel noe som gjør bildet litt 'lunere' men det er jo en smakssak. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Varme og fine farger på bygningene. Bra dette. Ville vel personlig ha kuttet litt himmel noe som gjør bildet litt 'lunere' men det er jo en smakssak. Hei, Harald G. Takk for hyggelig og konstruktiv kritikk ! Jeg vurderte å kutte litt av himmelen, men ønsket å beholde bladverket til venstre i bildet, og slik ble det ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ikke mye, bare litt, Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Liker motivet og rammingen. Tydelig høststemning i bildet. Høstfarger og blader på bakken, og tynn tåke i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Flott nok et fint bilde fra gamlebyen Albert jeg for ta meg en tur til gamlebyen en dag og ta noe bilder der jeg og det er mye fint der. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Liker motivet og rammingen. Tydelig høststemning i bildet. Høstfarger og blader på bakken, og tynn tåke i bakgrunnen? Hei, Jan Erik. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Jeg er virkelig imponert over din observasjonsevne, Jan Erik, - det var tåke da bildet ble tatt ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Flott nok et fint bilde fra gamlebyen Albert jeg for ta meg en tur til gamlebyen en dag og ta noe bilder der jeg og det er mye fint der. Hei, Kai Petter. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Jeg kan absolutt anbefale en tur til Gamlebyen. (Ta evt. kontakt). Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
tasmyrn Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Et godt bilde, som viser flotte bygg med mange fine detaljer. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Et godt bilde, som viser flotte bygg med mange fine detaljer. Hei, Terje Asmyhr. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Ja, det er en spennende liten by, og selv for dem som har gått og "tråkka der" fra barnsben av, så er det stadig noe man opplever for første gang ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg