StigØyvann Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hevder de har kopiert designen til Nikon 1 J1. Nikon saksøker Polaroid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 De er jo veldig like... Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det her minder mig om slagsmål mellem Apple og Samsung. Kan man tage patent på farven? Eller en kasse-form med rundede ender? Stort set alle almindelige kameraer har i de sidste mange år haft objektiv samme sted, og tilsvarende med rem-montage, og placering af knapper til højre pegefinger. ....Og hvad er der så tilbage at klage over? 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det er jo helt tåpelig. Det første jeg tenker når jeg ser Polaroid-kameraet er ikke "NIKON!!!11!!!". Tenker heller "oi plast" eller "leke fra Brio". Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Synes alle kamera er firkanta boks, med en linse som er rund forran.. akkurat som dem på bildet. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det er jo ikke noen tvil om at de er like. Støtter absolutt Nikon i denne saken, selv om jeg liker "underdogen" Polaroid. Utseende er også IP, og dette er ikke et design som er særlig likt andre kameraer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg