Gå til innhold

Nvm

Sandgrr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som får deg full er hvor mye alkohol du får i deg. Altså vil en liter med 20% alkoholprosent tilsvare en halvliter 40% osv. Du får gjøre matten selv og gå på vinmonopolets sider hvis du virkelig vil ha det billigste. Siden du ikke nevner noe over 22% regner jeg med at du er under 20 - tror Dworek er den billigste "20%-spriten" du kan få.

Hvor mye du tåler får du nesten finne ut av selv, du har ikke oppgitt noe som kan antyde det engang (alder, høyde, vekt osv.) og folk er forskjellig. Med alt dette sagt vil jeg anbefale deg å kjøpe noe du liker smaken av.

Prøv også å hold deg innenfor en viss promillesone, du får nesten selv finne ut hvor du føler deg "fin" men samtidig klarer å tenke halvveis rasjonelt - er ikke gøy (i de fleste tilfeller) å bli så stupfull at du bare dummer deg ut og ikke husker så mye dagen etter.

EDIT: Selv anbefaler jeg vin, men det er smak og behag.

EDIT2: Et eksempel på et menneske som tåler greit mye er André the Giant. Tror dog ikke at du er helt på samme nivå - men du må gjerne prøve!

EDIT3: Hvis din verste frykt virkelig er å gå tom for drikke vil jeg foreslå 2 flasker vin eller 1 liter med noe 20-piss - da burde du være ganske set.

Endret av vapudu
Lenke til kommentar

Det som får deg full er hvor mye alkohol du får i deg. Altså vil en liter med 20% alkoholprosent tilsvare en halvliter 40% osv. Du får gjøre matten selv og gå på vinmonopolets sider hvis du virkelig vil ha det billigste. Siden du ikke nevner noe over 22% regner jeg med at du er under 20 - tror Dworek er den billigste "20%-spriten" du kan få.

Hvor mye du tåler får du nesten finne ut av selv, du har ikke oppgitt noe som kan antyde det engang (alder, høyde, vekt osv.) og folk er forskjellig. Med alt dette sagt vil jeg anbefale deg å kjøpe noe du liker smaken av.

Prøv også å hold deg innenfor en viss promillesone, du får nesten selv finne ut hvor du føler deg "fin" men samtidig klarer å tenke halvveis rasjonelt - er ikke gøy (i de fleste tilfeller) å bli så stupfull at du bare dummer deg ut og ikke husker så mye dagen etter.

EDIT: Selv anbefaler jeg vin, men det er smak og behag.

EDIT2: Et eksempel på et menneske som tåler greit mye er André the Giant. Tror dog ikke at du er helt på samme nivå - men du må gjerne prøve!

Hehe, takk for svar:)

Beklager for dårlig innlegg med ganske teit spørsmål, var mitt første innlegg hvor jeg tenkte å lage et kort og enkelt spørsmål uten at det skulle bli så langt at ingen gidder å lese det.

Lenke til kommentar

Selv om du er under 20 finnes det masse du kan drikke.

400kr skal holde lenge til en kveld, men nå vet jeg ikke hva du liker i det hele tatt (søtt, syrlig, bitter etc)

Surt og godt:

master.sourz.JPG

Søtt med mye smak:

Passoa.jpgMalibu-2.jpg

ready.png

Andre med god frukt smak:

FROST.jpg%20(459x459).jpg

Igjen, kan nevne en million flasker, du må nesten ut med dine preferanser, øl, vin, rom? Søtt, syrlig, salt?

Endret av teb1986
Lenke til kommentar

Selv om du er under 20 finnes det masse du kan drikke.

400kr skal holde lenge til en kveld, men nå vet jeg ikke hva du liker i det hele tatt (søtt, syrlig, bitter etc)

Surt og godt:

master.sourz.JPG

Søtt med mye smak:

Passoa.jpgMalibu-2.jpg

ready.png

Andre med god frukt smak:

FROST.jpg%20(459x459).jpg

Igjen, kan nevne en million flasker, du må nesten ut med dine preferanser, øl, vin, rom? Søtt, syrlig, salt?

Endelig en med et seriøst svar, setter pris på det!:)

Søtt eller surt er det jeg liker best :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...