Aldebaran_ Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg prøver å opprette ny e-postkonto i versjon 24.01. Det er veiviser og når det skal testes for oppsatt konto så fungerer ikke denne rutinen til tross for at innstillinger er korrekt. Kommer dermed ikke videre og får ikke registrert kontoen. Tragisk at det ikke kan registreres manuelt slik som i eldre versjoner. Hva gjør jeg da, når Tb ikke åpner videre prosess manuelt? Løsningsforslag mottas med glede Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvis det ikke funker, så er det fordi innstillingene ikke er korrekt - det må du da fatte? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg prøver å opprette ny e-postkonto i versjon 24.01. Det er veiviser og når det skal testes for oppsatt konto så fungerer ikke denne rutinen til tross for at innstillinger er korrekt. Kommer dermed ikke videre og får ikke registrert kontoen. Tragisk at det ikke kan registreres manuelt slik som i eldre versjoner. Hva gjør jeg da, når Tb ikke åpner videre prosess manuelt? Løsningsforslag mottas med glede Skjønner ikke problemet. Har samme versjon og kan endre oppsettet manuelt hvis tb ikke fixer det. Kanskje et bilde eller mer nøyaktig forklaring hjelper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå