surfturf Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei Nå er jeg engang en lykkelig eier av en T610, men synes den er en smule stor og klumpete! Finnes det ingen "små" telefoner på markedet som ikke har ekstern antenne slik Samsung S300 har? En telefon i størrelsesformatet T66 hadde, i kamscellformat, hadde ikke det vært ganske greit? Samsung kommer jo med mange nye, men ingen er særlig små. Eller har jeg oversett noen? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Samsung E700 er jo en smule mindre enn t610 da :-) http://www.mobile-review.com/review/samsun...g-e700-en.shtml Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 En telefon i størrelsesformatet T66 hadde, i kamscellformat, hadde ikke det vært ganske greit? Siemens CL50? Det er din drømmetelefon hvis beskrivelsen ovenfor er dine krav. Sony Ericsson lagde jo også en etterfølger til T66, den heter T600 og jeg synes den er utrolig kul. Så vidt jeg forstår er ikke den offesielt på markedet lenger, men den er lett å få tak i på for eksempel qxl.no. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 En telefon i størrelsesformatet T66 hadde, i kamscellformat, hadde ikke det vært ganske greit? Siemens CL50? Det er din drømmetelefon hvis beskrivelsen ovenfor er dine krav. CL50 har utvendig antenne. Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Men Cl50 er en drittmobil, en 3210 i liten innpakning kan man si. Jeg vil ha en skikkelig mobil ala T610, men bare liten og fancy :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå