Tvillingsjel Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Sånne små dyr som de har på lekebutikken som går rundt og mjauer eller bjeffer, de er usannsynlig plagsomme... Er ikke veldig snilt mot foreldrene til disse ungene da. Heldigvis utvikler man en viss form for filter, selv om ting kan bli vel plagsomme i lengden og man må gå til tiltak mot de elementene Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Rulleskøyter er vel tingen om de blir brukt inne! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Men da sier vell foreldrene til ungene at de må gå ut for å bruke de og tipper jeg rett så adlyder de det. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Men da sier vell foreldrene til ungene at de må gå ut for å bruke de og tipper jeg rett så adlyder de det. Kan ikke bruke rulleskøyter ute i snøen vel? Men det kommer vel litt ann på alderen til ungene men hva med en slik xylofon? edit: Hva med en furby? http://www.youtube.com/watch?v=VnwLWcsxw5A Endret 25. november 2013 av Dapp47 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Xylofon var ett godt forslag! Lenke til kommentar
Phate Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Megafoner er jo alltid kjekt å ha, noen har tilogmed forhåndsinnspilte lyder. Slim fra lekebutikker kan lett ødelegge en sofapute eller to (merk: funker ikke like bra på skinn). Ellers vil jeg også anbefale et maur-akvarium: http://www.alibaba.com/showroom/ant-aquarium.html Hadde et slikt sjæl for en del år tilbake, og det gikk jo akkurat som forventa: maurene rømte. I stua. 1 Lenke til kommentar
liealot Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 AIRHORN! http://www.youtube.com/watch?v=Ks5bzvT-D6I Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Symbaler, hamster eller keyboard med innebygd melodi! (Lær de hvilken knapp de må trykke på for at den skal spille) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Men hvis f eks maur rømmer i stuen så går det vell også utover barnet som har gjort dette og ikke bare foreldrene tenker jeg Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Det er ufattelig iriterende å få klær og ting til jul. Det skulle vært forbudt å gi andre ting enn penger i julegave... (Jeg tuller nå, men ikke egentlig). Alle julegavene jeg har fått gjennom hele livet har gått i søpla. Om man hadde gitt penger kunne man i det minste brukt de på noe man hadde bruk for. Men neida! Og sier man at man ønsker seg penger til jul.. ja da blir man sett på som et monster! Jeg håper grinchen kommer å stjeler jula! Endret 30. november 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 sprayumaling? Spraymaling til jul hadde vært en velsignelse i forhold til alt det søppelet jeg har fått! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Ha, ha! Da må det ha vært fæle gaver du har fått gjennom tidene, når en maling kunne ha gjort dusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå