Alastor Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Er et stort sort hull inni der . Sånn erre med den saken. Spøk til side - poenget mitt var at det var meget god plass, og om at han fikk den til under 8K så var det et rått kjøp. Endret 17. oktober 2013 av Alastor Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Klart det er større plass enn i en gammel maskin med mindre trommel. Men mitt spørsmål var om du virkelig hadde klart å få 12 kg i maskinen? Og jeg syntes det var interessant fordi du har maskinen og skryter av den, samtidig som du jobber i et kjent firma hvor den selges.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har jo aldri sagt noe om at det går å få 12 kilo inni den? Ikke har jeg nok håndklær til å teste det heller, men tipper sikker at jeg vil slite med det. Skjønner etterhvert at du kanskje ønsker å spekulere i om jeg har motiver for å anbefale maskinen..det er lov det. Da hadde jeg nok kanskje anbefalt den først, før jeg snakket om Miele og hvor godt kjøp den Siemensen han også hadde sett på var? Bare syntes det var morsomt at han hadde sett på samme maskin som jeg har . Og om han fikk den til 8K så er det en helt annen pris enn hva jeg betalte selv, altså ville jeg si det var mye for pengene. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Det er nok en lur taktikk, men da har kanskje den Siemens-maskinen vi begynte med steget i pris mens noen andre kanskje har gått ned. Vil foreslå å se etter Miele, Siemens, Bosch, AEG og Electrolux. Og kanskje Samsung...? Det er sant, men jeg så litt på prishistorikken til den Siemens maskinen, og den skal være mulig å få tak i til ca samme pris som den ligger på nå. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2013 Bare et tips om andre skal kjøpe vaskemaskin nå. Samsung er nedsatt i fra 10 000,- til 7500,- på dagstilbud hos lefdal, i tillegg kommer frakt på 300 eller 600, alt etter om en vil ha den levert på ytterdør eller helt inn i leiligheten. Maskinen jeg alt har kjøpt er enda ikke pakket ut, så jeg kan jo eventuelt levere den tilbake og heller gå for den i fra Samsung. Det blir 2000,- i mellomlegg, så da er spørsmålet mitt hva som er det beste kjøp av disse to. Siemens til 6000 eller Samsung til 8000 ferdig levert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå