macdonalds Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Noen har stjålet powerbock`n min. Finnes det noen måte for meg å spore den? Hva trenger jeg i såfall? hvis jeg nå kjøper en ny.... trenger jeg noe software for å kunne spore eller ligger det inne på maskina? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 C.S.I ... ? nei jeg vet ikke hvordan kan du gjøre det ? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hva med å melde det til politiet (noe en fornuftig person som deg sikkert allerede har gjort, så dette var unødvendig å skrive) ellers er det å gå til forsikringsselskapet ditt (hvis dråget var forsikret) og få penger til en ny.. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hvis du vet MAC adressa di så finnes det programmer for å spore den. MAC adressa ER UNIK. Finnes også software for å registrere MAC adressa som tyverisikring på maskina for å spore opp "tyven" på nett. Les mer om det her http://www.theregister.co.uk/content/2/20026.html http://www.ztrace.com/flash/zTrace_final_v2_1.html Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Vår imac ble stjålet og vi meldte det til politiet. Neste dag ringte politiet og sa de hadde funnet den... De hadde sett en mistenkelig person som forsåvidt ikke var noe mistenkelig hadde det ikke vært for at han bar en kjempetung søplesekk gjennom sentrum(gågata) den morgenen etter. Han ble tilfeldig stoppet av politiet og sjekket og fant imacen og noe annet trøkt ned i en søplesekk =) Rart han fikk plass og at den holdt, men vi fikk iallefall den igjen (vi håpet den ikke ble funnet.. hadde fått igjen mer på forsikringen, men hehe.. greit vi fikk den igjen så fort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå