antonsen1978 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei. Jeg skal kj;pe meg en ny maskin, og studerer hoved kortet AOpen AX4PE tube. Maskinen skal brukes til musikk, mastering og mixing. fikk et inntrykk av at dette kortet hadde innebygd lydkort og en !rorforsterker! Stemmer dette? Er det noen der ute som leser dette og som kan bekrefte dette? Kanskje noen til og med har erfaringer med dette kortet? Da hadde jeg blitt veldig glad om du ville dele de med meg. Sorry at ;en ikke virker. Tastaturet er fucked.. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Regner med at du har lest dette: http://english.aopen.com.tw/tech/techinside/Tube.htm men poster det her uansett (ser ut som tastaturet ditt har fått engelsk tegnsett :wink: ) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 og dette: Conclusion: The AOpen AX4GE Tube-G is one hell of a motherboard, combining unique and innovative AOpen features like SilentBIOS and OpenJukebox with AOpen's unique TubeSound implementation. The sound quality on this board is simply awesome, and frankly, it looks awesome too. This board is much more expensive than most (Price Watch shows a price of $186 including shipping), but it's definitely worth the few bucks over the AX4B-533 (Price Watch shows a price of $151.95 including shipping). This feat of AOpen's engineering is quite impressive, and has rightfully been used as a marketing point for AOpen. Due to its innovative design, abundance of features, and good performance, Techware Labs awards the AX4GE Tube-G the Editor's Choice Award. Lenke til kommentar
antonsen1978 Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Takker for det. Hadde ikke lest det, men skal definitivt lese det no. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis du skal bruke maskinen mest til musikk, så anbefaler hk med nVIDIA nFORCE 2 lydkort f.eks ABIT NF7-S v2.0 Det er digital utgang på hvis du har hjemmekinoforsterker hvis ikkje er det 5,1 analog utgang i tilegg!!! det er ganske bra lyd... Det sammenlignes med Creative Audigy 2 eller EX Platinum :wink: Lenke til kommentar
MuD Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis du skal bruke maskinen mest til musikk, så anbefaler hk med nVIDIA nFORCE 2 lydkort f.eks ABIT NF7-S v2.0 Det er digital utgang på hvis du har hjemmekinoforsterker hvis ikkje er det 5,1 analog utgang i tilegg!!! det er ganske bra lyd... Det sammenlignes med Creative Audigy 2 eller EX Platinum :wink: Lenke til kommentar
antonsen1978 Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Skal uansett skaffe meg et lydkort, med inn og utganger. hk kortet kan jo ha innebygd rorforsterker om det er mulig , og viss det svarer seg.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå