Jan Egil Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Cows Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 KUlt!!!!!!!!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Inspirert av deg, vettu! (selv om bildet ikke er helt ferskt....) 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hei, Jan Egil. Jeg KUnne aldri jobbet med KUer, - jeg blir en KUjon når jeg kommer i nærheten av dem ! Det finnes kanskje KUrs som kan bidra til å KUrere slike problemer ? Dette fjøset rommer vel så mange dyr at det nesten trengs KUleramme for å telle dem ? Lov om dyrevelferd har heldigvis bidratt til en bedre KUltur når det gjelder dyrehold generelt, og rent KUmmerlige forhold forekommer i langt mindre grad enn tidligere. Bildet ditt er forresten veldig artig, Jan Egil, og det er jamen litt av en KUnst å ha sånn KUstus på så pass mange dyr at de KUn har oppmerksomheten rettet mot fotografen ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Inspirert av deg, vettu! (selv om bildet ikke er helt ferskt....) Kult du ble inspirert og flott bilde!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg