g0b Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 jeg har et radeon 9000 kort og c-s hakker på en måte... har sett at det er noe som heter ati fic til cs men det er ikke til 1.1 og 1.5 cs.. er det noen som vet hva jeg kan gjøre eller om det finns en ny fix? det er ikke ytelsene på pc'n det står på .... Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis det hakker så kan det jo være pingen og? Men, skjer det hver gang? Og har du satt på OpenGL og en oppløsning som passer ditt kort... 800*600 f.eks.? Det er jo egentlig rart... CS kan man kjøre med integrert grafikkort omtrent.... Lenke til kommentar
g0b Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 nix er ikke pingendet er noe galt med da har 2.8ghz og creater selv.. pingen er bra den og fps er utmerket men det er noe de kaller overflow en grafikk feil Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hmm... Et Radeon 9000 kort burde jo klare dette... :-? Nei, Hva er oppløsningen? Og er du sikker på at du kjører OpenGL i display setup? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Muligens det har noe med V-Sync å gjøre? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Joda... Det kan hende det... Men sjekk først om den er på OpenGL og om det ikke er noe "sykt" i display settingen din... Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har ikke noe med vsync å gjøre. Det er et problem med driverene. Radeon 9000 er da heller ikke noe monsterkort. Bare å vente på at Radeon slipper nye drivere. Jeg har og dette problemet (R96 PRO) |Hit Lenke til kommentar
g0b Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 jep det er ikke et monster kort men cs burde flyte fint da.. ja venter på nyere drivere jeg og.. så du har det samme problemet? irriterende ikkesant..!!! Lenke til kommentar
Emnity Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du må få ati fix.. Siden du sier du får oweflow så er det problemet. søk på google eller noe å finn....... Lenke til kommentar
g0b Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 har ikke funnet noe til 1.5 enda men... lete mere da.. Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 memleak problemet ble fixet i 1.4. 1.5 skal egentlig ikke ha dette problemet, så det er nok noe annet. |Hit Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 hvilken fps får du? hva er 3dmark2001 score? til topic, hvis du har hatt nvidia kort i maskinen før bør du formatere - nvidia drivere eller rester av drivere med ati kort kan forårsake slike slowdowns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå