Gå til innhold

Førsteinntrykk: Nintendo 2DS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kanskje ukjend for deg, men det er noko som heiter nynorsk

Nynorsk er hovedmålet mitt, så ikke kom her med den. Jeg fant det ihvertfall ikke i ordboka.

Jeg fant det brukt i nynorskordboka i alle fall... Link.

Legg merke til at det ikke er listet opp som et eget ord i ordboka, men bare brukt i beskrivelser. Det er vell kanskje et ord, men leiketøy er høres ihvertfall ut som et ord, imotsetning til leikety.

Endret av oddsmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det er i bunn og grunn en DS som ikke er sammenleggbar og derfor er bare mer upraktisk?

OOOHH MY GAAAWD TAKE MY MONEYYYYY!

Nintendo-fans slukker alt rått.

Og hvorfor sier artikkelen at man nå har et uten-3d-alternativ til 3DS? Hva med alle x-antall varianter av DS?

Det er en "3"DS som spiller 3DS-spill uten muligheten for å skru på selve 3d-effekten, som har vært et tilbakevendende argument mot å kjøpe en 3ds til barn. Hvis du er voksen og alt har en 3ds eller 3ds XL, så er det selvfølgelig ingen grunn til å kjøpe en 2DS. At den er rettet mot barn er også det som ligger bak de fleste designavgjørelsene, særlig at clamshell-designet er byttet ut med et mer robust alternativ.

Lenke til kommentar

Vanskeleg å ikkje kommentere tullingane som klagar på nynorsk, men eg skal la vere. Hoho.

Uansett, dette er eit produkt eg kunne tenkt meg. Eg veit jo at eg kan slå av 3D-effekten på 3DS, men føler då eg ville tapt noko. Med 2DS opplever eg ikkje dette tapet, sjølv om det kanskje kan verka litt rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...