Øystein.F. Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Vi har prøvd Nintendos nyaste tilskot til 3DS-familien.Førsteinntrykk: Nintendo 2DS Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Syntes fortsatt den virker tiltalende, da jeg ikke har 3DS og aldri var så interessert i 3Den at jeg måtte ha den. Kanskje jeg kjøper en etter første priskutt, men har lyst til å prøve hvordan den ligger i hendene mine først. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Den ser veldig rar ut.... 2 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Fargene er ihvertfall veldig 70 talls.. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 "Leikety" er ikke ett ord, prøv leiketøy. -.- 2 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 "Leikety" er ikke ett ord, prøv leiketøy. -.- Kanskje ikke så ofte brukt, men jo, det er en måte å si leiketøy på. Øystein har brukt dette ordet i flere av sine artikler. 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 HVa med spill der du må bruke analog OG D-pad.....jada, møkka design! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 HVa med spill der du må bruke analog OG D-pad.....jada, møkka design! Jeg vet, samma driten på hver eneste konsoll med stikker. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 HVa med spill der du må bruke analog OG D-pad.....jada, møkka design! Da forstår jeg ikke helt valget til de som lagde spillet. 4 Lenke til kommentar
Ulltangen Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 "Leikety" er ikke ett ord, prøv leiketøy. -.- Det er kanskje ukjend for deg, men det er noko som heiter nynorsk 2 Lenke til kommentar
lagluttus Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Fargene er ihvertfall veldig 70 talls.. Har samme fargene på min '71 VW Boble Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Så det er i bunn og grunn en DS som ikke er sammenleggbar og derfor er bare mer upraktisk? OOOHH MY GAAAWD TAKE MY MONEYYYYY! Nintendo-fans slukker alt rått. Og hvorfor sier artikkelen at man nå har et uten-3d-alternativ til 3DS? Hva med alle x-antall varianter av DS? Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Og hvorfor sier artikkelen at man nå har et uten-3d-alternativ til 3DS? Hva med alle x-antall varianter av DS? Det er i hovedsak fordi 2DS kan spille 3DS-spill, det kan ikke ordinære DS-er. Lenke til kommentar
link2013 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Dette blir et garantert kjøp til min sønn som ble 3 år nå i oktober, blir nokk en fin julegave til han dette med New Super Mario Bros. på DS Så slipper han å bruke mine 3DS'er Så blir det jeg som låner den nye 2DS'en når han sover hehe... Har både 3DS og 3DS XL, men elsker ny hardware og denne ser leken ut også Hvis jeg liker den godt, så kjøper jeg en til meg selv også hehe Lenke til kommentar
link2013 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Så det er i bunn og grunn en DS som ikke er sammenleggbar og derfor er bare mer upraktisk? OOOHH MY GAAAWD TAKE MY MONEYYYYY! Nintendo-fans slukker alt rått. Og hvorfor sier artikkelen at man nå har et uten-3d-alternativ til 3DS? Hva med alle x-antall varianter av DS? 2DS er egentlig for 3DS spill på markedet, en spiller alt av DS spill som alle andre DS konsoller og 3DS konsoller gjør på markedet pr. dags dato Bare husk at 3DS spill er regionsperret, det liker jeg veldig godt så slipper jeg å kjøpe en hel drøss med piratkopier fra Kina/hong kong fra Ebay, qxl og finn DS spill er et mareritt når det kommer til piratkopier, det florerer på markedet siden konsollen er sonefri, 3DS har ikke dette problemet i europa det er amerikanske kopier som stortsett blir piratkopier Lenke til kommentar
buchead Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 NYNORSK???? hva skjer, er tec statseid? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Om jrg finner den til halv pris kan jeg kanskje vurdere å vurdere en. Men om jeg skal ha en håndholdt underholdningsenhet heller jeg mer mot PS Vita eller Nvidia Shield. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 "Leikety" er ikke ett ord, prøv leiketøy. -.- Jeg fant det brukt i nynorskordboka i alle fall... Link. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 "Leikety" er ikke ett ord, prøv leiketøy. -.- Det er kanskje ukjend for deg, men det er noko som heiter nynorsk haha jeg ler testiklene av meg eg leiar mine testete stiklaRRRR av meig vet det er ufattelig feil men det var meninga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå