jmell Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Heisann. Jeg er 18 år gammel, og ønsker i framtiden å starte eget firma, mest sannsynlig innenfor bygg-og anleggsbransjen eller noe innenfor bil. Jeg er veldig interessert i økonomi og salg. Etter videregående skal jeg studere siviløkonom i Oslo. Spørsmålet mitt er om hvor stor startkapital man trenger for å utvikle en bedrift (bilsalg feks)? De fleste studenter opparbeider seg jo en del studiegjeld under studiene. Er det noen måter å unngå dette? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Du bør i alle fall titte litt her: http://finnrevisor.no/pg/majegharevisor Startkapital kommer jo helt ann på hva du gjør og hvor stort du starter. Du har god tid til å lese å lære (håper noen kommer med ett bedre svar enn meg ) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 De fleste studenter opparbeider seg jo en del studiegjeld under studiene. Er det noen måter å unngå dette? Jobbe? Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Spørsmålet mitt er om hvor stor startkapital man trenger for å utvikle en bedrift (bilsalg feks)? Det er et umulig spørsmål å svare på sånn uten videre. Du må nesten sette deg ned å tenke gjennom hva du trenger for å drive bedriften din: Leie av lokaler? Nødvendig utstyr som må kjøpes inn? Kapital til å kjøpe biler? Penger å leve av inntil bedriften begynner å kaste av seg? Regnskapsfører? Markedsføring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå