Gå til innhold

[Løst] StrongVPN og deling

Anbefalte innlegg

Jeg har installert StrongVPN og fått det opp på PC'en. Jeg skulle gjerne delt denne VPN-løsningen med TV'en og PS3'en, men jeg får kun opp vårt vanlige nettverk og et annet jeg opprettet i cmd.

Jeg har forsøkt Share Network på Control Panel, men det er noe krøll som gjør at det ikke går.

Noen som har gjort dette før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et VPN er en direkte kobling mellom to enheter (I dette tilfellet din maskin og serveren du kobler til). Tilbyderen (StrongVPN) har som regel vilkår som sier at du ikke kan koble deg på fra flere enheter samtidig. Hvis du ønsker å bruke VPN for alle enheter må du altså få ruteren din til å koble seg til serveren, og det er et fåtall av forbruker-rutere som støtter denne funksjonen.

Lenke til kommentar

Et VPN er en direkte kobling mellom to enheter (I dette tilfellet din maskin og serveren du kobler til). Tilbyderen (StrongVPN) har som regel vilkår som sier at du ikke kan koble deg på fra flere enheter samtidig. Hvis du ønsker å bruke VPN for alle enheter må du altså få ruteren din til å koble seg til serveren, og det er et fåtall av forbruker-rutere som støtter denne funksjonen.

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...