hwknut Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 jeg har tenkt å kjøpe meg en ny discman siden min gamle klikket helt! Det må være en som har god lyd! spille av mp3 og vanlig cder og tåler mye! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hva med denne.. kansje litt dyr, men sikkert det beste du får... og fineste http://www.hardware.no/tester/lyd/iriver_mp550/ Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Evt. legg deg på et litt lavere nivå med mp 400, selv har jeg mp 350 og er STRÅLENDE fornøyd med den! Go iRiver Edit: Glemte "mp" Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Hva med denne.. kansje litt dyr, men sikkert det beste du får... og fineste http://www.hardware.no/tester/lyd/iriver_mp550/ leste nettopp testen, men jeg kan ikke huske at jeg leste noe om at den tåler mye! den må tåle at man er ute å jogger med den uten at det blir "hakk i plata"! Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 leste nettopp testen, men jeg kan ikke huske at jeg leste noe om at den tåler mye! den må tåle at man er ute å jogger med den uten at det blir "hakk i plata"! Prøvde å riste lenge og hardt på min mp 350 og den funka helt fint, selv om jeg rista hardt og lenge! Go for it (eller 400/550) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Antishock: Opp til 15 minutter MP3/WMA hvis du brenner ut cd'er med MP3 filer burde det vel holde med antishock Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Antishock: Opp til 15 minutter MP3/WMA hvis du brenner ut cd'er med MP3 filer burde det vel holde med antishock Forstår ikke noe av det antishock tingen! 15 minutter? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis jeg ikke husker helt feil var det sånn at hvis du har 2 min. antishock leser spilleren det som skjer om 2 min og lagrer det i et lite minne. sånn at det den spiller av har den lest for lenge siden og vil derfor ikke spille dette direkte fra disken, men fra minnet.... sånn at du i teorien kan riste spilleren i 2min. i strekk før du hører det... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 men ikke drep meg hvis det er feil... sikkert noen her på forumet som kan det bedre enn meg Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis jeg ikke husker helt feil var det sånn at hvis du har 2 min. antishock leser spilleren det som skjer om 2 min og lagrer det i et lite minne. sånn at det den spiller av har den lest for lenge siden og vil derfor ikke spille dette direkte fra disken, men fra minnet.... sånn at du i teorien kan riste spilleren i 2min. i strekk før du hører det... I følge det jeg vet så stemmer det P.S tviler på at noen kan klare å prestere å riste den i NOK i 15min uten vilje (uten at det er veldig spesielle omstendigheter da :wink: ) -C.M Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg kommer til å kjøpe IRiver slimx mp 550 Hørtes så bra ut! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvorfor ikke bruke Mp3 spiller for trening? De er jo som skapt for nettopp slik bruk i og med at det er svært få bevegelige deler, og om du koder musikken i 192bps eller høyere, vil du uansett neppe høre forskjell på en bra rip og original CD'en. Særlig ikke når du er ute og trener. En annen stor fordel med Mp3 spillere (de uten HD): De kan være knallsmå og ultralette, og likevel ha grei lyd. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvorfor ikke bruke Mp3 spiller for trening? De er jo som skapt for nettopp slik bruk i og med at det er svært få bevegelige deler, og om du koder musikken i 192bps eller høyere, vil du uansett neppe høre forskjell på en bra rip og original CD'en. Særlig ikke når du er ute og trener. En annen stor fordel med Mp3 spillere (de uten HD): De kan være knallsmå og ultralette, og likevel ha grei lyd. Vell jeg har mange gammle cd'r som jeg vil høre på! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ripp cd`ene til mp3 da.. tar deg noen min. Hvis ikke du har mange 100 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå