AldriMer Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hei! Har i de to siste dagene så si hvert ganske så ja "glad?", etter at det ble tatt kontakt igjen fra en jente som jeg likte utrolig godt. Kortversjon av historia: For to sommere siden, hadde vi en sommerflørt, og begge partene hadde vell så lyst til å bli sammen. Jeg ville men kunne ikke, ettersom hun var sammen med en jævelig god venn av meg, og hun nettopp hadde flyttet inn med han. Vi møttes så si hver dag, uten at noen visste om det, men til slutt fikk folk opp øynene å skjønte noe var på gang. Derfor ble kontakten brutt. Etter dette snakket vi ikke sammen på mange måneder, og hun slo opp med typen et par mnder før hun tok kontakt med meg igjen. Jeg var ikke veldig pratsom, og kontakten ble raskt brutt. MEN så kommer hele mindfucken, som irreterer meg veldig..(har lite forståelse på jenter) igjen for 2 dager siden tok hun kontakt, og vi har så si snakket hvert eneste minutt siden den tid... hun kjører på med at vi skal møtes gang på gang, men jeg veit nå ikke.. Selvfølgelig er dette en jente jeg liker godt, men gidder ikke ta kontakt for å la kontakten dø ut, hvis jeg ikke er sikker på om hun vil det samme. Så spørsmålet er, hva er det hun vil? venner? no mer?... jeg er ikke ute etter et svar som kun sier : Faens idiot, hva tror du!? kom gjerne med noen vinkler som kan ha betydning her. Takk for svar! Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg lurer mer på hva DU vil? Hun vil jo selvfølgelig ta opp kontakten og antakeligvis fullføre det dere begynte på. Ellers så har hun veldig lite på gang for tiden og trenger litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar
AldriMer Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Helt klart mer enn venner, men vil unngå å gå gjennom den samme prosessen igjen, som evt kan få samme utfall. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Viss det er eksen til en kompis av deg må du velge i mellom ei dame og en kompis. Du velger den utav dem som faktisk har noen verdi, nemmelig kompisen din. Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Viss det er eksen til en kompis av deg må du velge i mellom ei dame og en kompis. Du velger den utav dem som faktisk har noen verdi, nemmelig kompisen din. Han er ikke lenger min kompis.. etter å ha vært der for han i 3 år etter at faren hans døde i tidlig alder, har jeg ikke fått annet enn drittslenging tilbake... så nei, han er ikke den som har mest verdi i denne sammenhengen. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Høres ut som dere ikke har så bra vennskap lenger... Har dere pratet ut om hva som skjedde sist? Har hun sagt hva hun ønsker/tenker nå? Har du tenkt å møte henne for å se hvordan det går? Det høres ut som du liker henne godt og det med kjærlighet er alltid risikabelt, man risikerer å bli såret fordi det er hjertet og følelsene som er med i bildet. Forstår at du er skeptisk med tanke på hvordan det gikk sist. Noen ganger erd et verdt å ta risikoen, er nå en slik gang? Har det skjedd noe mer siden sist du skrev? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Holdt dere skikkelig på den sommeren eller bare flørtet dere? Hadde dere sex?Hadde aldri i verden tatt sjansen på ei dame som har flørtet og evt vært utro mot tidligere kjærester. Da har hun jo lavere terskel for evt å gjøre det flere ganger. Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Siden sist har det gått i mest snakking. Hun hinter fortsatt utrolig mye til å møtes, (noe jeg har lyst til...) men foruten om det ikke så mye annet. Å ja ciklide, vi har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå