AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er en 16-åring som har sletet litt med dårlig mage den siste uka. Mønsteret har forandret seg litt, bæsjer gjerne to ganger om dagen til forskjellig tid. Den er alltid fast, men noen ganger klarer jeg så vidt å få noe ut, mens andre ganger går det ganske greit. Har ofte denne bæsjefølelsen uten at jeg får ut noe annet enn en stor fis når jeg går på do. Kanskje litt detaljert, men tenkte kanskje det kunne gi en pekepinn på noe mat eller noe som kunne hjelpe? Vet ikke om det er relevant, siden det kom rett etter jeg fikk et spark i testiklene i går, men jeg hatt litt ubehag i korsryggen/rett over rumpa som vanligvis kommer når jeg sitter eller ligger. Er f.eks ubehagelig å ligge krumbøyd når jeg sover. Anonymous poster hash: d86cc...b46 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 To ganger om dagen er normalt, nærmest optimalt. Hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Smak på det, om det smaker bæsj så må du endre på kostholdet ditt drastisk! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Ikke mønsteret jeg plages mest av (går flere ganger selv om jeg bare får ut noe to ganger om dagen). Det er den oppblåste og til dels verkende følelsen i nedre mageregionen. Merker det ikke noe særlig, men når jeg har gått med det i over en uke tenkte jeg det var på tide å spørre etter noen kostholdsråd. Anonymous poster hash: d86cc...b46 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå